Galerie
Napoléon
- Paris - Kolekcja Vues d'Optique

Vue d'optique Widok Ofensywa i Grabież Bergen op Zoom w 1747 r (Holandia)
Grafika z XVIII wieku Guckkastenbild. Oryginalny miedzioryt na papier żeberkowy vid vatermark ręcznie kolorowany akwarelą. Circa 1750

Vue d'optique z 18 wieku ręcznie kolorowany akwarelą z Widok Ofensywa i Grabież Bergen op Zoom w 1747 r (Holandia)
Darmowa Passepartout (dostępny w 23 odcieniach)
  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • 222
  • 223
1750XVIII Wiek
  • Datowanie : circa 1750
  • Wiek : 18 Wiek
  • Okres : Ludwik XV
  • Technika : Akwaforta
  • Papier : Papier żeberkowy
  • Wydawca : s.n.
  • Passepartout : 50.0 x 65.0 cm
  • Kartka : 34.0 x 50.0 cm
  • Dzieła : 25.0 x 43.0 cm
  • N° Inwent. : FR-03001
500€
(Bez ramy)
  • Certyfikat autentyczność
  • Passepartout w komplecie
  • Portfolio exacompta
  • Bezpłatna wysyłka
  • Wysyłka w ciągu 24 godzin
  • Online tracking

Tytuł oryginalny

Prise et Pillage de la Ville de Bergop-zoom

Opis

Grafika z XVIII wieku Guckkastenbild. Oryginalny miedzioryt na papier żeberkowy vid vatermark ręcznie kolorowany akwarelą. Circa 1750, reprezentujące Widok Ofensywa i Grabież Bergen op Zoom w 1747 r (Holandia).

W XVIII wieku kilka renomowanych zakładów w Paryżu, Londynie (Anglia), Augsburgu (Niemcy) i Bassano (Włochy) specjalizowało się w tworzeniu takich widoków optycznych. Można je oglądać samodzielnie lub przez zograscope, drewnianą stopę zwieńczoną soczewką, która powiększa obraz i uwypukla efekt perspektywy. Można je również umieścić w puszkach optycznych, a następnie obserwator zajrzy do wnętrza puszki przez soczewkę. To rozproszenie zostało bardzo docenione w XVIII wieku w salonach burżuazji i szlachty, podobnie jak na wsi, dzięki domokrążcom.

Ryciny te są obecnie wystawiane w muzeach na całym świecie i niezwykle cenione przez kolekcjonerów i dekoratorów za ich historyczne zainteresowanie i wysoką wartość dekoracyjną.

Muzea & Archiwa

La Bibliothèque nationale de France ma kopię tego vue d'optique w swoich zbiorach. Aby uzyskać więcej informacji : Prise et pillage de la ville de bergop-zoom

Bergen op Zoom

Bergen op Zoom uzyskał status miasta w 1212 r. W 1287 r. Miasto i jego okolice stały się zwierzchnictwem, ponieważ zostało oddzielone od zwierzchnictwa Bredy. W 1559 r. Zwierzchnictwo zostało podniesione do marginesu. Kilka rodzin szlacheckich, w tym Dom Glymesów, rządziło kolejno Bergen op Zoom aż do 1795 r., Chociaż tytuł był nominalny dopiero od XVII wieku.

We wczesnym okresie nowożytnym Bergen op Zoom był bardzo silną fortecą i jedną z głównych zbrojowni i arsenałów Zjednoczonych Prowincji. Miał niezwykłe naturalne miejsce obronne, otoczone przez bagna i łatwo zalane poldery. Ponadto mógłby otrzymywać posiłki i zapasy drogą morską, gdyby oblężąca armia nie dysponowała flotą, by zablokować swój port.

Ze względu na te cechy miasto było jednym ze strategicznych punktów holenderskich podczas buntu w osiemdziesięciu latach Wojna, która rozpoczęła się pod koniec XVI wieku. W tym czasie był oblegany przez Alessandro Farnese po raz pierwszy w 1588 r., A Ambrosio Spinola po raz drugi w 1622 r. Oba oblężenia zakończyły się niepowodzeniem, a Bergen op Zoom otrzymał przydomek La Pucelle lub Dziewica, ponieważ nigdy nie został skutecznie oblężony.

W 1747 r. Podczas wojny o sukcesję austriacką armia francuska obległa miasto. Bergen op Zoom został ufortyfikowany przez nowe dzieła zbudowane na początku XVII wieku przez Menno van Coehoorna, z trzema fortami otaczającymi miasto i kanalizowaną dywersją Scheldt działającą jak rów wokół jego murów. Nie miał jednak drugiej linii umocnień ani żadnej fortecy. Po siedemdziesięciu dniach oblężenia miasto zostało zajęte i dokładnie splądrowane; garnizon został zabity.

Vue d'Optique

La Galerie Napoléon oferuje ten akwaforta wydrukowany 274 lat temu (circa 1750 roku).

Jak wszystkie antyki z naszego katalogu, ten vue d'optique Prise et Pillage de la Ville de Bergop-zoom z 1750 roku dostarczany jest na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu z certyfikat autentyczność gwarantując nazwy wykonawców (rysownik, rytownik, wydawca), technica druku używana (Akwaforta) i data (1750).

Aby zapewnić doskonałą ochronę w czasie, ten akwaforta jest dostarczany, gotowy do oprawienia w ramę, oprawiona w passepartout muzealna jakość (bezkwasowy, neutral pH) na spód naturalny kolor karton drewna (bezkwasowy, neutral pH), w luksusowym portfolio.

Historia vues d'optique

W szczytowym okresie mody na Vues d'optique, w latach 1750–1790, cztery europejskie miasta specjalizowały się w ich wydaniu: Paryż (Francja), Londyn (Anglia), Augsburg (Niemcy) i Bassano (Włochy).

Vues d'optique są cenione w bardzo różnych kręgach społecznych: przyjemny wypoczynek w arystokratycznych salonach, widoki podziwiane są w pięknych bogato zdobionych skrzynkach optycznych, które są prawdziwymi dziełami sztuki. Program został przekształcony w prawdziwy eksperyment naukowy. Ale widok optyczny zabawiał także ludzi, którym spieszyło się, gdy handlarz ustawił swoje pudło na rynku i zaczął opowiadać o niezwykłych wydarzeniach, które miały miejsce w mniej lub bardziej odległym i niedostępnym kraju.

Istnieją trzy kategorie tworzenia Vues d'optique.

  • Widoki topograficzne: miasta, zabytki, porty, odległe regiony, odtwarzane z mniej lub bardziej dokładną dokładnością, w zależności od dokumentów dostępnych dla grawera. Oczywiste jest, że autorzy tych zdjęć nie widzieli tych terytoriów. Dlatego skomponowali te krajobrazy, tworząc różne ryciny i rysunki, co tłumaczy wiele fantazji.
  • Sceny historyczne: inauguracje, koronacje, bitwy, pożary lub klęski żywiołowe to temat, który ludzie lubią.
  • Temat religijny lub moralizujący. Ze względu na wartość edukacyjną druki te zostały wyprodukowane głównie przez paryskich wydawców przy rue Saint-Jacques.

Nasz gwarancja

Z ponad 20-letnim doświadczeniem oraz katalog antyki ponad 40.000 stare grafiki, rysunki i dokumenty historyczne datowane od XIV do XIX wieku, Galerie Napoléon, antyk galeria w Paryżu, znajduje się światowym punktem odniesienia w dziedzinie starodrukach i starożytnych grafiki.

Oprócz tysięcy fanów rycin we Francji i na świecie, la Galerie Napoléon ma zaszczyt liczyć wśród swoich klientów : archiwa narodowe, muzea, zabytki a także prestiżowe pracownie projektantów wnętrz. Wszystko przyciąga nadzwyczajnym bogactwie jej katalogu, jak również jakość i szybkość obsługi.

To pozwala nam zagwarantować każdemu klientowi autentyczność prac nasz katalog i wysyłki zamówień w ciągu 24 godzin.

Bezpłatne dostosowanie

Dostosuj bezpłatnie kolor bezkwasowe passepartout muzealna jakość z palety 23 kolorów.
Ta opcja będzie oferowana bezpłatnie w koszyku.

  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • 222
  • 223

Bezpieczna dostawa

Zamówienia są wysyłane na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu.

Koszty wysyłki są bezpłatne dla zamówieniu powyżej 50EUR Aby Francji, 70EUR dla Unii Europejskiej i 90EUR dla reszty świata.

Dla zamówień poniżej tych kwot, koszty wysyłki są 8EUR dla Francji, 12EUR dla Unii Europejskiej i 17EUR dla reszty świata.

Bezpieczne płatności

  • Karty płatnicze via Paybox, europejski lider w płatności online (Visa, Eurocard/Mastercard, CB)
  • PayPal (American Express,..)
  • Przelew bankowy w Euros SEPA (IBAN/BIC/SWIFT)
  • Francuski bank check (w Euros)
  • Płatność w terminie zapadalności (Zarezerwowane dla instytucji księgowych: Muzea, Uniwersytety, Urzędy, Ministerstwa ...)

Powiązane dzieła sztuki

Galerie Napoléon