Galerie
Napoléon
- Paris - Kolekcja Vues d'Optique

Vue d'optique Widok Kair - Meczet Al-Ghawri - Fontanna Miłośników (Egipt)
Grafika z początku XIX wieku Guckkastenbild. Oryginalny miedzioryt na papier żeberkowy ręcznie kolorowany akwarelą. Pod redakcją Basset w Paryżu circa 1820

Vue d'optique z 19 wieku ręcznie kolorowany akwarelą z Widok Kair - Meczet Al-Ghawri - Fontanna Miłośników (Egipt)
Darmowa Passepartout (dostępny w 23 odcieniach)
  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • 222
  • 223
1820XIX Wiek
  • Datowanie : circa 1820
  • Wiek : 19 Wiek
  • Okres : Ludwik XVIII
  • Technika : Akwaforta
  • Papier : Papier żeberkowy
  • Wydawca : Basset
  • Miejsce wydania : Paris
  • Passepartout : 50.0 x 65.0 cm
  • Kartka : 29.0 x 42.0 cm
  • Dzieła : 25.0 x 40.0 cm
  • N° Inwent. : FR-03014
500€
(Bez ramy)
  • Certyfikat autentyczność
  • Passepartout w komplecie
  • Portfolio exacompta
  • Bezpłatna wysyłka
  • Wysyłka w ciągu 24 godzin
  • Online tracking

Tytuł oryginalny

VUE DE LA FONTAINE DES AMANS ET MOSQUE ADJACENTE, (EGYPTE)

Opis

Grafika z początku XIX wieku Guckkastenbild. Oryginalny miedzioryt na papier żeberkowy ręcznie kolorowany akwarelą. Pod redakcją Basset w Paryżu circa 1820, reprezentujące Widok Kair - Meczet Al-Ghawri - Fontanna Miłośników (Egipt).

W XVIII wieku kilka renomowanych zakładów w Paryżu, Londynie (Anglia), Augsburgu (Niemcy) i Bassano (Włochy) specjalizowało się w tworzeniu takich widoków optycznych. Można je oglądać samodzielnie lub przez zograscope, drewnianą stopę zwieńczoną soczewką, która powiększa obraz i uwypukla efekt perspektywy. Można je również umieścić w puszkach optycznych, a następnie obserwator zajrzy do wnętrza puszki przez soczewkę. To rozproszenie zostało bardzo docenione w XVIII wieku w salonach burżuazji i szlachty, podobnie jak na wsi, dzięki domokrążcom.

Ryciny te są obecnie wystawiane w muzeach na całym świecie i niezwykle cenione przez kolekcjonerów i dekoratorów za ich historyczne zainteresowanie i wysoką wartość dekoracyjną.

Muzea & Archiwa

La Bibliothèque nationale de France ma kopię tego vue d'optique w swoich zbiorach. Aby uzyskać więcej informacji : Vue de la fontaine des amans et mosque adjacente, (egypte)

Raport o stanie

Stan bardzo dobry

Kair

Obszar wokół dzisiejszego Kairu, zwłaszcza Memphis, która była starą stolicą Egiptu, od dawna był centralnym punktem starożytnego Egiptu ze względu na jego strategiczne położenie tuż nad Deltą Nilu. Jednak początki współczesnego miasta sięgają na ogół osadnictwa z pierwszego tysiąclecia. Na przełomie IV wieku, gdy Memphis wciąż tracił na znaczeniu, Rzymianie założyli miasto fortecy wzdłuż wschodniego brzegu Nilu. Twierdza ta, znana jako Babilon, była zalążkiem rzymskiego, a następnie bizantyjskiego miasta i jest najstarszą budowlą w mieście. Znajduje się również w jądrze koptyjskiej społeczności prawosławnej, która pod koniec IV wieku oddzieliła się od kościołów rzymskich i bizantyjskich. Wiele najstarszych koptyjskich kościołów w Kairze, w tym Wiszący Kościół, znajduje się wzdłuż murów twierdzy w części miasta znanej jako Koptyjski Kair.

Po podboju muzułmanów w 640 r. Zdobywca Amr ibn As osiadł na północy Babilonu na obszarze, który stał się znany jako al-Fustat. Początkowo namiotowy obóz Fustat stał się stałą osadą i pierwszą stolicą islamskiego Egiptu.

W 750 r., Po obaleniu kalifatu Umajjadów przez Abbasydów, nowi władcy utworzyli własną osadę na północny wschód od Fustat, która stała się ich stolicą. Było to znane jako al-Askar, ponieważ zostało rozłożone jak obóz wojskowy.

Bunt Ahmada ibna Tuluna w 869 r. Doprowadził do porzucenia Al Askara i budowy kolejnej osady, która stała się siedzibą rządu. To była Al-Qatta, na północ od Fustat i bliżej rzeki. Al Qatta był skupiony wokół pałacu i ceremonialnego meczetu, znanego obecnie jako Meczet Ibn Tulun.

W 905 r. Abbasydowie ponownie potwierdzili kontrolę nad krajem, a ich gubernator powrócił do Fustat, niszcząc al-Qatta na ziemię.

Vue d'Optique

La Galerie Napoléon oferuje ten akwaforta wydrukowany 204 lat temu (circa 1820 roku).

Jak wszystkie antyki z naszego katalogu, ten vue d'optique VUE DE LA FONTAINE DES AMANS ET MOSQUE ADJACENTE, (EGYPTE) z 1820 roku dostarczany jest na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu z certyfikat autentyczność gwarantując nazwy wykonawców (rysownik, rytownik, wydawca), technica druku używana (Akwaforta) i data (1820).

Aby zapewnić doskonałą ochronę w czasie, ten akwaforta jest dostarczany, gotowy do oprawienia w ramę, oprawiona w passepartout muzealna jakość (bezkwasowy, neutral pH) na spód naturalny kolor karton drewna (bezkwasowy, neutral pH), w luksusowym portfolio.

Historia vues d'optique

W szczytowym okresie mody na Vues d'optique, w latach 1750–1790, cztery europejskie miasta specjalizowały się w ich wydaniu: Paryż (Francja), Londyn (Anglia), Augsburg (Niemcy) i Bassano (Włochy).

Vues d'optique są cenione w bardzo różnych kręgach społecznych: przyjemny wypoczynek w arystokratycznych salonach, widoki podziwiane są w pięknych bogato zdobionych skrzynkach optycznych, które są prawdziwymi dziełami sztuki. Program został przekształcony w prawdziwy eksperyment naukowy. Ale widok optyczny zabawiał także ludzi, którym spieszyło się, gdy handlarz ustawił swoje pudło na rynku i zaczął opowiadać o niezwykłych wydarzeniach, które miały miejsce w mniej lub bardziej odległym i niedostępnym kraju.

Istnieją trzy kategorie tworzenia Vues d'optique.

  • Widoki topograficzne: miasta, zabytki, porty, odległe regiony, odtwarzane z mniej lub bardziej dokładną dokładnością, w zależności od dokumentów dostępnych dla grawera. Oczywiste jest, że autorzy tych zdjęć nie widzieli tych terytoriów. Dlatego skomponowali te krajobrazy, tworząc różne ryciny i rysunki, co tłumaczy wiele fantazji.
  • Sceny historyczne: inauguracje, koronacje, bitwy, pożary lub klęski żywiołowe to temat, który ludzie lubią.
  • Temat religijny lub moralizujący. Ze względu na wartość edukacyjną druki te zostały wyprodukowane głównie przez paryskich wydawców przy rue Saint-Jacques.

Nasz gwarancja

Z ponad 20-letnim doświadczeniem oraz katalog antyki ponad 40.000 stare grafiki, rysunki i dokumenty historyczne datowane od XIV do XIX wieku, Galerie Napoléon, antyk galeria w Paryżu, znajduje się światowym punktem odniesienia w dziedzinie starodrukach i starożytnych grafiki.

Oprócz tysięcy fanów rycin we Francji i na świecie, la Galerie Napoléon ma zaszczyt liczyć wśród swoich klientów : archiwa narodowe, muzea, zabytki a także prestiżowe pracownie projektantów wnętrz. Wszystko przyciąga nadzwyczajnym bogactwie jej katalogu, jak również jakość i szybkość obsługi.

To pozwala nam zagwarantować każdemu klientowi autentyczność prac nasz katalog i wysyłki zamówień w ciągu 24 godzin.

Bezpłatne dostosowanie

Dostosuj bezpłatnie kolor bezkwasowe passepartout muzealna jakość z palety 23 kolorów.
Ta opcja będzie oferowana bezpłatnie w koszyku.

  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • 222
  • 223

Bezpieczna dostawa

Zamówienia są wysyłane na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu.

Koszty wysyłki są bezpłatne dla zamówieniu powyżej 50EUR Aby Francji, 70EUR dla Unii Europejskiej i 90EUR dla reszty świata.

Dla zamówień poniżej tych kwot, koszty wysyłki są 8EUR dla Francji, 12EUR dla Unii Europejskiej i 17EUR dla reszty świata.

Bezpieczne płatności

  • Karty płatnicze via Paybox, europejski lider w płatności online (Visa, Eurocard/Mastercard, CB)
  • PayPal (American Express,..)
  • Przelew bankowy w Euros SEPA (IBAN/BIC/SWIFT)
  • Francuski bank check (w Euros)
  • Płatność w terminie zapadalności (Zarezerwowane dla instytucji księgowych: Muzea, Uniwersytety, Urzędy, Ministerstwa ...)

Powiązane dzieła sztuki

Galerie Napoléon