Galerie
Napoléon
- Paris - Kolekcja Vues d'Optique

Vue d'optique Widok na Jezioro w pobliżu Nankin (Chiny)
Grafika z XVIII wieku Guckkastenbild. Oryginalny miedzioryt na papier żeberkowy ręcznie kolorowany akwarelą. Pod redakcją Jean-François Daumont w Paryżu circa 1760

Vue d'optique z 18 wieku ręcznie kolorowany akwarelą z Widok na Jezioro w pobliżu Nankin (Chiny)
Darmowa Passepartout (dostępny w 23 odcieniach)
  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • 222
  • 223
1760XVIII Wiek
  • Datowanie : circa 1760
  • Wiek : 18 Wiek
  • Okres : Ludwik XV
  • Technika : Akwaforta
  • Papier : Papier żeberkowy
  • Wydawca : Jean-François Daumont
  • Miejsce wydania : Paris
  • Passepartout : 50.0 x 65.0 cm
  • Kartka : 32.0 x 46.0 cm
  • Dzieła : 27.0 x 38.0 cm
  • N° Inwent. : FR-03027
500€
(Bez ramy)
  • Certyfikat autentyczność
  • Passepartout w komplecie
  • Portfolio exacompta
  • Bezpłatna wysyłka
  • Wysyłka w ciągu 24 godzin
  • Online tracking

Tytuł oryginalny

Vüe d'Optique Representant Le Grand Lac de Barbarie - Barbariae Lacus Maximus

Adnotacje

A Paris chés Daumont rue S. Martin .

Opis

Grafika z XVIII wieku Guckkastenbild. Oryginalny miedzioryt na papier żeberkowy ręcznie kolorowany akwarelą. Pod redakcją Jean-François Daumont w Paryżu circa 1760, reprezentujące Widok na Jezioro w pobliżu Nankin (Chiny).

W XVIII wieku kilka renomowanych zakładów w Paryżu, Londynie (Anglia), Augsburgu (Niemcy) i Bassano (Włochy) specjalizowało się w tworzeniu takich widoków optycznych. Można je oglądać samodzielnie lub przez zograscope, drewnianą stopę zwieńczoną soczewką, która powiększa obraz i uwypukla efekt perspektywy. Można je również umieścić w puszkach optycznych, a następnie obserwator zajrzy do wnętrza puszki przez soczewkę. To rozproszenie zostało bardzo docenione w XVIII wieku w salonach burżuazji i szlachty, podobnie jak na wsi, dzięki domokrążcom.

Ryciny te są obecnie wystawiane w muzeach na całym świecie i niezwykle cenione przez kolekcjonerów i dekoratorów za ich historyczne zainteresowanie i wysoką wartość dekoracyjną.

Raport o stanie

  • 2 Renowacje na górnym marginesie
  • 2 Renowacje na dolnym marginesie

Nankin

Nanjing jest jednym z najstarszych miast w południowych Chinach. Według legendy, Fu Chai, władca kraju Wu, założył pierwsze miasto w mieście, Yecheng w 495 rpne W -473 kraj Yue podbił kraj Wu i założył miasto Yuecheng w pobliżu aktualnej lokalizacji mostu Zhonghua. W -333, po wyeliminowaniu kraju Yue, kraj Chu założył Jinling Yi w północno-zachodniej części obecnego miasta. Od tego czasu wiele zniszczeń i rekonstrukcji zaznaczyło historię Nanjing.

Nanjing stało się stolicą w 229 roku, kiedy Sun Quan królestwa Wu przeniósł swoją stolicę do Jianye, jako przedłużenie Jinling Yi w 211 roku, w tym okresie Trzech Królestw. Po inwazji na Cing Wu szlachta i bogaci z dynastii Jin uciekli na drugą stronę Yangzi Jiang i założyli swoją stolicę w Nanjing, zwaną następnie Jiankang. Nanjing było wtedy stolicą południowych Chin w okresie podziału Północ-Południe, aż do dynastii Sui zjednoczyły Chiny i zniszczyły całe miasto.

Miasto zostało odbudowane w czasach dynastii Tang, i ponownie stał się stolicą podczas epizodycznego panowania królestwa Tang Południa (937–975). Przemysł Jiankang rozwinął się, aby osiągnąć swój szczyt w czasach dynastii Song, chociaż stale zagrożony przez obcych najeźdźców. Po inwazji Mongołów miasto zostało skonsolidowane jako technologiczny biegun tekstylny.

Po tym, jak został zwycięzcą po podziałach okresu wojennego między panami końca dynastii Yuan, Zhu Yuanzhang, założyciel dynastii Ming, ponownie założył stolicę w Nanjing w 1368 roku, przyjmując po raz pierwszy swoją nowoczesną nazwę Nanjing (Nanjing). Zbudował coś, co okazało się wówczas największym miastem na świecie, z 200 000 pracowników, którzy ukończyli projekt po 21 latach. Obecna ściana Nanjing pochodzi z tego okresu: jest to wciąż największy mur miejski na świecie. W 1403 roku stolica została przeniesiona z Nanjing do Pekinu.

Vue d'Optique

La Galerie Napoléon oferuje ten akwaforta wydrukowany 264 lat temu (circa 1760 roku).

Jak wszystkie antyki z naszego katalogu, ten vue d'optique Vüe d'Optique Representant Le Grand Lac de Barbarie - Barbariae Lacus Maximus z 1760 roku dostarczany jest na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu z certyfikat autentyczność gwarantując nazwy wykonawców (rysownik, rytownik, wydawca), technica druku używana (Akwaforta) i data (1760).

Aby zapewnić doskonałą ochronę w czasie, ten akwaforta jest dostarczany, gotowy do oprawienia w ramę, oprawiona w passepartout muzealna jakość (bezkwasowy, neutral pH) na spód naturalny kolor karton drewna (bezkwasowy, neutral pH), w luksusowym portfolio.

Historia vues d'optique

W szczytowym okresie mody na Vues d'optique, w latach 1750–1790, cztery europejskie miasta specjalizowały się w ich wydaniu: Paryż (Francja), Londyn (Anglia), Augsburg (Niemcy) i Bassano (Włochy).

Vues d'optique są cenione w bardzo różnych kręgach społecznych: przyjemny wypoczynek w arystokratycznych salonach, widoki podziwiane są w pięknych bogato zdobionych skrzynkach optycznych, które są prawdziwymi dziełami sztuki. Program został przekształcony w prawdziwy eksperyment naukowy. Ale widok optyczny zabawiał także ludzi, którym spieszyło się, gdy handlarz ustawił swoje pudło na rynku i zaczął opowiadać o niezwykłych wydarzeniach, które miały miejsce w mniej lub bardziej odległym i niedostępnym kraju.

Istnieją trzy kategorie tworzenia Vues d'optique.

  • Widoki topograficzne: miasta, zabytki, porty, odległe regiony, odtwarzane z mniej lub bardziej dokładną dokładnością, w zależności od dokumentów dostępnych dla grawera. Oczywiste jest, że autorzy tych zdjęć nie widzieli tych terytoriów. Dlatego skomponowali te krajobrazy, tworząc różne ryciny i rysunki, co tłumaczy wiele fantazji.
  • Sceny historyczne: inauguracje, koronacje, bitwy, pożary lub klęski żywiołowe to temat, który ludzie lubią.
  • Temat religijny lub moralizujący. Ze względu na wartość edukacyjną druki te zostały wyprodukowane głównie przez paryskich wydawców przy rue Saint-Jacques.

Nasz gwarancja

Z ponad 20-letnim doświadczeniem oraz katalog antyki ponad 40.000 stare grafiki, rysunki i dokumenty historyczne datowane od XIV do XIX wieku, Galerie Napoléon, antyk galeria w Paryżu, znajduje się światowym punktem odniesienia w dziedzinie starodrukach i starożytnych grafiki.

Oprócz tysięcy fanów rycin we Francji i na świecie, la Galerie Napoléon ma zaszczyt liczyć wśród swoich klientów : archiwa narodowe, muzea, zabytki a także prestiżowe pracownie projektantów wnętrz. Wszystko przyciąga nadzwyczajnym bogactwie jej katalogu, jak również jakość i szybkość obsługi.

To pozwala nam zagwarantować każdemu klientowi autentyczność prac nasz katalog i wysyłki zamówień w ciągu 24 godzin.

Bezpłatne dostosowanie

Dostosuj bezpłatnie kolor bezkwasowe passepartout muzealna jakość z palety 23 kolorów.
Ta opcja będzie oferowana bezpłatnie w koszyku.

  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • 222
  • 223

Bezpieczna dostawa

Zamówienia są wysyłane na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu.

Koszty wysyłki są bezpłatne dla zamówieniu powyżej 50EUR Aby Francji, 70EUR dla Unii Europejskiej i 90EUR dla reszty świata.

Dla zamówień poniżej tych kwot, koszty wysyłki są 8EUR dla Francji, 12EUR dla Unii Europejskiej i 17EUR dla reszty świata.

Bezpieczne płatności

  • Karty płatnicze via Paybox, europejski lider w płatności online (Visa, Eurocard/Mastercard, CB)
  • PayPal (American Express,..)
  • Przelew bankowy w Euros SEPA (IBAN/BIC/SWIFT)
  • Francuski bank check (w Euros)
  • Płatność w terminie zapadalności (Zarezerwowane dla instytucji księgowych: Muzea, Uniwersytety, Urzędy, Ministerstwa ...)

Powiązane dzieła sztuki

Galerie Napoléon