Galerie
Napoléon
- Paris - Kolekcja Vues d'Optique

Vue d'optique Widok na Haga blisko Leidsche Brug (Holandia)
Grafika z XVIII wieku Guckkastenbild. Oryginalny miedzioryt na papier żeberkowy ręcznie kolorowany akwarelą. Pod redakcją Georg Balthasar Probst w Augsburg circa 1760

Vue d'optique z 18 wieku ręcznie kolorowany akwarelą z Widok na Haga blisko Leidsche Brug (Holandia)
Darmowa Passepartout (dostępny w 23 odcieniach)
  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • 222
  • 223
1760XVIII Wiek
  • Datowanie : circa 1760
  • Wiek : 18 Wiek
  • Okres : Ludwik XV
  • Technika : Akwaforta
  • Papier : Papier żeberkowy
  • Wydawca : Georg Balthasar Probst
  • Miejsce wydania : Augsbourg
  • Passepartout : 50.0 x 65.0 cm
  • Kartka : 32.0 x 45.0 cm
  • Dzieła : 27.0 x 40.0 cm
  • N° Inwent. : FR-03139
500€
(Bez ramy)
  • Certyfikat autentyczność
  • Passepartout w komplecie
  • Portfolio exacompta
  • Bezpłatna wysyłka
  • Wysyłka w ciągu 24 godzin
  • Online tracking

Tytuł oryginalny

Vüe aupres le parc, vers le pont de Leide, a la Haye - Conspect, circa Theriotropheu, versus pontem Lug dunense Haga Comitis - Gesicht by LeKoekamp;tot aan le Leidsche Brug, tot Gravenhaghe - Gesicht bey dem Thiergarten, gegen der LeidnerBruck zu Grafenhaag

Adnotacje

  • Median fol. N°19
  • C.P.S. C.M.
  • Georg Balthasar Probst excud. A.V.

Opis

Grafika z XVIII wieku Guckkastenbild. Oryginalny miedzioryt na papier żeberkowy ręcznie kolorowany akwarelą. Pod redakcją Georg Balthasar Probst w Augsburg circa 1760, reprezentujące Widok na Haga blisko Leidsche Brug (Holandia).

W XVIII wieku kilka renomowanych zakładów w Paryżu, Londynie (Anglia), Augsburgu (Niemcy) i Bassano (Włochy) specjalizowało się w tworzeniu takich widoków optycznych. Można je oglądać samodzielnie lub przez zograscope, drewnianą stopę zwieńczoną soczewką, która powiększa obraz i uwypukla efekt perspektywy. Można je również umieścić w puszkach optycznych, a następnie obserwator zajrzy do wnętrza puszki przez soczewkę. To rozproszenie zostało bardzo docenione w XVIII wieku w salonach burżuazji i szlachty, podobnie jak na wsi, dzięki domokrążcom.

Ryciny te są obecnie wystawiane w muzeach na całym świecie i niezwykle cenione przez kolekcjonerów i dekoratorów za ich historyczne zainteresowanie i wysoką wartość dekoracyjną.

Muzea & Archiwa

La Cinémathèque Française ma kopię tego vue d'optique w swoich zbiorach. Aby uzyskać więcej informacji : Vüe aupres le parc, vers le pont de leide, a la haye - conspect, circa theriotropheu, versus pontem lug dunense haga comitis - gesicht by lekoekamp;tot aan le leidsche brug, tot gravenhaghe - gesicht bey dem thiergarten, gegen der leidnerbruck zu grafenhaag

Raport o stanie

  • Brunatne plama w dolnej części
  • Renowacja na odwrocie

Ten akwaforta spisuje w te kategoriach :

Haga

Wioska, która powstała wokół Binnenhof, została po raz pierwszy wspomniana jako Die Haghe w karcie z 1242 roku. Stała się główną siedzibą hrabiów Holandii w 1358 roku, a tym samym stała się siedzibą wielu instytucji rządowych. Ten status pozwolił na rozwój wsi; w późnym średniowieczu rozrósł się do wielkości miasta, chociaż nie otrzymał praw miejskich. We wczesnych latach wieś znajdowała się w Ambacht.

Na początku wojny osiemdziesięcioletniej brak murów miejskich okazał się katastrofalny, ponieważ pozwolił hiszpańskim żołnierzom łatwo zająć miasto. W 1575 r. Państwa Holandii, tymczasowo zamieszkałe w Delft, nawet rozważały zburzenie miasta, ale ta propozycja została porzucona po mediacji Williama Cichego. W 1588 r. Haga stała się stałą siedzibą Królestwa Niderlandów, a także Stanów Generalnych Republiki Holenderskiej. Aby administracja mogła zachować kontrolę nad sprawami miejskimi, Haga nigdy nie otrzymała oficjalnego statusu miasta, chociaż miała wiele przywilejów zwykle przyznawanych tylko miastom. We współczesnym prawie administracyjnym nie ma już miejsca na „prawa miejskie”.

Vue d'Optique

La Galerie Napoléon oferuje ten akwaforta wydrukowany 264 lat temu (circa 1760 roku).

Jak wszystkie antyki z naszego katalogu, ten vue d'optique Vüe aupres le parc, vers le pont de Leide, a la Haye - Conspect, circa Theriotropheu, versus pontem Lug dunense Haga Comitis - Gesicht by LeKoekamp;tot aan le Leidsche Brug, tot Gravenhaghe - Gesicht bey dem Thiergarten, gegen der LeidnerBruck zu Grafenhaag z 1760 roku dostarczany jest na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu z certyfikat autentyczność gwarantując nazwy wykonawców (rysownik, rytownik, wydawca), technica druku używana (Akwaforta) i data (1760).

Aby zapewnić doskonałą ochronę w czasie, ten akwaforta jest dostarczany, gotowy do oprawienia w ramę, oprawiona w passepartout muzealna jakość (bezkwasowy, neutral pH) na spód naturalny kolor karton drewna (bezkwasowy, neutral pH), w luksusowym portfolio.

Historia vues d'optique

W szczytowym okresie mody na Vues d'optique, w latach 1750–1790, cztery europejskie miasta specjalizowały się w ich wydaniu: Paryż (Francja), Londyn (Anglia), Augsburg (Niemcy) i Bassano (Włochy).

Vues d'optique są cenione w bardzo różnych kręgach społecznych: przyjemny wypoczynek w arystokratycznych salonach, widoki podziwiane są w pięknych bogato zdobionych skrzynkach optycznych, które są prawdziwymi dziełami sztuki. Program został przekształcony w prawdziwy eksperyment naukowy. Ale widok optyczny zabawiał także ludzi, którym spieszyło się, gdy handlarz ustawił swoje pudło na rynku i zaczął opowiadać o niezwykłych wydarzeniach, które miały miejsce w mniej lub bardziej odległym i niedostępnym kraju.

Istnieją trzy kategorie tworzenia Vues d'optique.

  • Widoki topograficzne: miasta, zabytki, porty, odległe regiony, odtwarzane z mniej lub bardziej dokładną dokładnością, w zależności od dokumentów dostępnych dla grawera. Oczywiste jest, że autorzy tych zdjęć nie widzieli tych terytoriów. Dlatego skomponowali te krajobrazy, tworząc różne ryciny i rysunki, co tłumaczy wiele fantazji.
  • Sceny historyczne: inauguracje, koronacje, bitwy, pożary lub klęski żywiołowe to temat, który ludzie lubią.
  • Temat religijny lub moralizujący. Ze względu na wartość edukacyjną druki te zostały wyprodukowane głównie przez paryskich wydawców przy rue Saint-Jacques.

Nasz gwarancja

Z ponad 20-letnim doświadczeniem oraz katalog antyki ponad 40.000 stare grafiki, rysunki i dokumenty historyczne datowane od XIV do XIX wieku, Galerie Napoléon, antyk galeria w Paryżu, znajduje się światowym punktem odniesienia w dziedzinie starodrukach i starożytnych grafiki.

Oprócz tysięcy fanów rycin we Francji i na świecie, la Galerie Napoléon ma zaszczyt liczyć wśród swoich klientów : archiwa narodowe, muzea, zabytki a także prestiżowe pracownie projektantów wnętrz. Wszystko przyciąga nadzwyczajnym bogactwie jej katalogu, jak również jakość i szybkość obsługi.

To pozwala nam zagwarantować każdemu klientowi autentyczność prac nasz katalog i wysyłki zamówień w ciągu 24 godzin.

Bezpłatne dostosowanie

Dostosuj bezpłatnie kolor bezkwasowe passepartout muzealna jakość z palety 23 kolorów.
Ta opcja będzie oferowana bezpłatnie w koszyku.

  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • 222
  • 223

Bezpieczna dostawa

Zamówienia są wysyłane na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu.

Koszty wysyłki są bezpłatne dla zamówieniu powyżej 50EUR Aby Francji, 70EUR dla Unii Europejskiej i 90EUR dla reszty świata.

Dla zamówień poniżej tych kwot, koszty wysyłki są 8EUR dla Francji, 12EUR dla Unii Europejskiej i 17EUR dla reszty świata.

Bezpieczne płatności

  • Karty płatnicze via Paybox, europejski lider w płatności online (Visa, Eurocard/Mastercard, CB)
  • PayPal (American Express,..)
  • Przelew bankowy w Euros SEPA (IBAN/BIC/SWIFT)
  • Francuski bank check (w Euros)
  • Płatność w terminie zapadalności (Zarezerwowane dla instytucji księgowych: Muzea, Uniwersytety, Urzędy, Ministerstwa ...)

Powiązane dzieła sztuki

Galerie Napoléon