Galerie
Napoléon
- Paris - Kolekcja Vues d'Optique

Vue d'optique Widok Hôtel de la Marine Place de la Concorde w Paryżu (Francja)
Grafika z początku XIX wieku Guckkastenbild. Oryginalny miedzioryt ręcznie kolorowany akwarelą. Pod redakcją Basset & Debour et Gangel w Paryżu circa 1840

Vue d'optique z 19 wieku ręcznie kolorowany akwarelą z Widok Hôtel de la Marine Place de la Concorde w Paryżu (Francja)
Darmowa Passepartout (dostępny w 23 odcieniach)
  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • 222
  • 223
1840XIX Wiek
  • Datowanie : circa 1840
  • Wiek : 19 Wiek
  • Okres : Ludwik Filip Ier
  • Technika : Akwaforta
  • Papier : Papier welinowy
  • Wydawca : Basset & Debour et Gangel
  • Miejsce wydania : Paris
  • Passepartout : 50.0 x 65.0 cm
  • Kartka : 35.0 x 53.0 cm
  • Dzieła : 24.0 x 39.0 cm
  • N° Inwent. : FR-03083
400€
(Bez ramy)
  • Certyfikat autentyczność
  • Passepartout w komplecie
  • Portfolio exacompta
  • Bezpłatna wysyłka
  • Wysyłka w ciągu 24 godzin
  • Online tracking

Tytuł oryginalny

VUE DE GARDE-MEUBLE PRISE DE LA PLACE LOUIS XV.

Adnotacje

  • A Paris chez BASSET Rue St Jacques N° 64
  • Dembour et Gangel, éditeurs à Metz

Opis

Grafika z początku XIX wieku Guckkastenbild. Oryginalny miedzioryt ręcznie kolorowany akwarelą. Pod redakcją Basset & Debour et Gangel w Paryżu circa 1840, reprezentujące Widok Hôtel de la Marine Place de la Concorde w Paryżu (Francja).

W XVIII wieku kilka renomowanych zakładów w Paryżu, Londynie (Anglia), Augsburgu (Niemcy) i Bassano (Włochy) specjalizowało się w tworzeniu takich widoków optycznych. Można je oglądać samodzielnie lub przez zograscope, drewnianą stopę zwieńczoną soczewką, która powiększa obraz i uwypukla efekt perspektywy. Można je również umieścić w puszkach optycznych, a następnie obserwator zajrzy do wnętrza puszki przez soczewkę. To rozproszenie zostało bardzo docenione w XVIII wieku w salonach burżuazji i szlachty, podobnie jak na wsi, dzięki domokrążcom.

Ryciny te są obecnie wystawiane w muzeach na całym świecie i niezwykle cenione przez kolekcjonerów i dekoratorów za ich historyczne zainteresowanie i wysoką wartość dekoracyjną.

Muzea & Archiwa

Musée Carnavalet (Paris, France) ma kopię tego vue d'optique w swoich zbiorach. Aby uzyskać więcej informacji : Vue de garde-meuble prise de la place louis xv.

Raport o stanie

2 Renowacje na dolnym marginesie (5cm)

Ten akwaforta spisuje w te kategoriach :

Place Louis XV

Pierwotnie ziemia zajmowana przez ten plac znajdowała się pośrodku mokradeł.

Miasto Paryż, w osobie radnych i prorektor kupiecki, postanowiło w 1748 r. Wznieść pomnik konny Ludwika XV, aby uczcić powrót króla do zdrowia po chorobie w Metz. Rozpoczyna się konkurs na najlepszą lokalizację, w którym bierze udział 19 architektów, w tym Germain Boffrand, Gabriel de Lestrade i Jacques-Germain Soufflot. Jeden z nich, Ange-Jacques Gabriel, proponuje zachowanie prostego, glinianego placu bez funkcji, bez rysowania, który znajduje się na końcu ogrodu Tuileries i który nazywa się Pont esplanade -Tournant, w odniesieniu do drewnianego mostu, który następnie rozciąga się na rowie graniczącym z tarasem Tuileries.

Podczas rewolucji francuskiej było to jedno z wielkich miejsc spotkań, zwłaszcza gdy zainstalowano tam gilotynę. To tam stracono Ludwika XVI i Marie-Antoinette.

Nazwa Place de la Concorde została wybrana przez Directory, aby zaznaczyć pojednanie Francuzów po ekscesach Terroru.

Vue d'Optique

La Galerie Napoléon oferuje ten akwaforta wydrukowany 184 lat temu (circa 1840 roku).

Jak wszystkie antyki z naszego katalogu, ten vue d'optique VUE DE GARDE-MEUBLE PRISE DE LA PLACE LOUIS XV. z 1840 roku dostarczany jest na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu z certyfikat autentyczność gwarantując nazwy wykonawców (rysownik, rytownik, wydawca), technica druku używana (Akwaforta) i data (1840).

Aby zapewnić doskonałą ochronę w czasie, ten akwaforta jest dostarczany, gotowy do oprawienia w ramę, oprawiona w passepartout muzealna jakość (bezkwasowy, neutral pH) na spód naturalny kolor karton drewna (bezkwasowy, neutral pH), w luksusowym portfolio.

Historia vues d'optique

W szczytowym okresie mody na Vues d'optique, w latach 1750–1790, cztery europejskie miasta specjalizowały się w ich wydaniu: Paryż (Francja), Londyn (Anglia), Augsburg (Niemcy) i Bassano (Włochy).

Vues d'optique są cenione w bardzo różnych kręgach społecznych: przyjemny wypoczynek w arystokratycznych salonach, widoki podziwiane są w pięknych bogato zdobionych skrzynkach optycznych, które są prawdziwymi dziełami sztuki. Program został przekształcony w prawdziwy eksperyment naukowy. Ale widok optyczny zabawiał także ludzi, którym spieszyło się, gdy handlarz ustawił swoje pudło na rynku i zaczął opowiadać o niezwykłych wydarzeniach, które miały miejsce w mniej lub bardziej odległym i niedostępnym kraju.

Istnieją trzy kategorie tworzenia Vues d'optique.

  • Widoki topograficzne: miasta, zabytki, porty, odległe regiony, odtwarzane z mniej lub bardziej dokładną dokładnością, w zależności od dokumentów dostępnych dla grawera. Oczywiste jest, że autorzy tych zdjęć nie widzieli tych terytoriów. Dlatego skomponowali te krajobrazy, tworząc różne ryciny i rysunki, co tłumaczy wiele fantazji.
  • Sceny historyczne: inauguracje, koronacje, bitwy, pożary lub klęski żywiołowe to temat, który ludzie lubią.
  • Temat religijny lub moralizujący. Ze względu na wartość edukacyjną druki te zostały wyprodukowane głównie przez paryskich wydawców przy rue Saint-Jacques.

Nasz gwarancja

Z ponad 20-letnim doświadczeniem oraz katalog antyki ponad 40.000 stare grafiki, rysunki i dokumenty historyczne datowane od XIV do XIX wieku, Galerie Napoléon, antyk galeria w Paryżu, znajduje się światowym punktem odniesienia w dziedzinie starodrukach i starożytnych grafiki.

Oprócz tysięcy fanów rycin we Francji i na świecie, la Galerie Napoléon ma zaszczyt liczyć wśród swoich klientów : archiwa narodowe, muzea, zabytki a także prestiżowe pracownie projektantów wnętrz. Wszystko przyciąga nadzwyczajnym bogactwie jej katalogu, jak również jakość i szybkość obsługi.

To pozwala nam zagwarantować każdemu klientowi autentyczność prac nasz katalog i wysyłki zamówień w ciągu 24 godzin.

Bezpłatne dostosowanie

Dostosuj bezpłatnie kolor bezkwasowe passepartout muzealna jakość z palety 23 kolorów.
Ta opcja będzie oferowana bezpłatnie w koszyku.

  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • 222
  • 223

Bezpieczna dostawa

Zamówienia są wysyłane na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu.

Koszty wysyłki są bezpłatne dla zamówieniu powyżej 50EUR Aby Francji, 70EUR dla Unii Europejskiej i 90EUR dla reszty świata.

Dla zamówień poniżej tych kwot, koszty wysyłki są 8EUR dla Francji, 12EUR dla Unii Europejskiej i 17EUR dla reszty świata.

Bezpieczne płatności

  • Karty płatnicze via Paybox, europejski lider w płatności online (Visa, Eurocard/Mastercard, CB)
  • PayPal (American Express,..)
  • Przelew bankowy w Euros SEPA (IBAN/BIC/SWIFT)
  • Francuski bank check (w Euros)
  • Płatność w terminie zapadalności (Zarezerwowane dla instytucji księgowych: Muzea, Uniwersytety, Urzędy, Ministerstwa ...)

Powiązane dzieła sztuki

Galerie Napoléon