Galerie
Napoléon
- Paris - Kolekcja Vues d'Optique

Vue d'optique Widok Kościół Augustianów w Augsburg (Niemcy)
Grafika z XVIII wieku Guckkastenbild. Oryginalny miedzioryt na papier żeberkowy ręcznie kolorowany akwarelą. Pod redakcją Jacques Chéreau w Paryżu circa 1790

Vue d'optique z 18 wieku ręcznie kolorowany akwarelą z Widok Kościół Augustianów w Augsburg (Niemcy)
Darmowa Passepartout (dostępny w 23 odcieniach)
  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • 222
  • 223
1790XVIII Wiek
  • Datowanie : circa 1790
  • Wiek : 18 Wiek
  • Okres : Ludwik XVI
  • Technika : Akwaforta
  • Papier : Papier żeberkowy
  • Wydawca : Jacques Chéreau
  • Miejsce wydania : Paris
  • Passepartout : 50.0 x 65.0 cm
  • Kartka : 34.0 x 52.0 cm
  • Dzieła : 28.0 x 40.0 cm
  • N° Inwent. : FR-03104
600€
(Bez ramy)
  • Certyfikat autentyczność
  • Passepartout w komplecie
  • Portfolio exacompta
  • Bezpłatna wysyłka
  • Wysyłka w ciągu 24 godzin
  • Online tracking

Tytuł oryginalny

38e. Vuë d'Optique Nouvelle, Representant la Place et l'Eglise des Augustins à Ausbourg.

Adnotacje

A Paris chez J. Chereau rue St Jacques au dessus de la Fontaine St Severin aux 2 Colonnes n° 257

Opis

Grafika z XVIII wieku Guckkastenbild. Oryginalny miedzioryt na papier żeberkowy ręcznie kolorowany akwarelą. Pod redakcją Jacques Chéreau w Paryżu circa 1790, reprezentujące Widok Kościół Augustianów w Augsburg (Niemcy).

W XVIII wieku kilka renomowanych zakładów w Paryżu, Londynie (Anglia), Augsburgu (Niemcy) i Bassano (Włochy) specjalizowało się w tworzeniu takich widoków optycznych. Można je oglądać samodzielnie lub przez zograscope, drewnianą stopę zwieńczoną soczewką, która powiększa obraz i uwypukla efekt perspektywy. Można je również umieścić w puszkach optycznych, a następnie obserwator zajrzy do wnętrza puszki przez soczewkę. To rozproszenie zostało bardzo docenione w XVIII wieku w salonach burżuazji i szlachty, podobnie jak na wsi, dzięki domokrążcom.

Ryciny te są obecnie wystawiane w muzeach na całym świecie i niezwykle cenione przez kolekcjonerów i dekoratorów za ich historyczne zainteresowanie i wysoką wartość dekoracyjną.

Raport o stanie

Stan bardzo dobry

Augsburg

Powstanie miasta to rzymska kolonia założona przez Drusa i Tyberiusza za czasów Augusta około 15 rpne. AD, stąd jego rzymska nazwa Augusta Vindelicorum. To miasto jest jednym z najstarszych w Niemczech. Pod koniec alpejskich dolin stanowiących ważne punkty komunikacji z Włochami miał służyć jako łatwy punkt kontaktu między sercem Imperium a nowo zdobytą Germanią.

W 1276 r. Został wolnym miastem Imperium, miasto kontynuuje rozwój demograficzny i gospodarczy. Jego ekonomia opiera się w dużej mierze na produkcji tekstyliów do codziennego użytku; Podobnie jak w wielu miastach na południu Niemiec, produkcja ta szybko powoduje rozwój znacznego handlu, przede wszystkim targi we Frankfurcie, a następnie dywersyfikację działalności.

Pierwsze czasy Reformy głęboko zaznaczyły miasto, w którym mieszkał Marcin Luter w 1518 roku. Przez kilka lat rada wahała się w obliczu ruchu, który wzbudził silne poparcie ludności, ale także sprzeciw i podzielił samą radę. Z okazji sejmu w 1530 r. Protestanci sporządzają tam spowiedź w Augsburgu, która ma na celu uzgodnienie głównych nurtów protestanckich. Rada wprowadziła reformację dopiero w 1534 r., Zanim zakazała kultu katolickiego w 1537 r.; klęska protestantów w 1547 r. podczas wojny na Schmalkalde przynosi jednak poprawę. W 1548 r. Karol V wykorzystał swoje zwycięstwo do przywrócenia w Augsburgu, podobnie jak w wielu innych miastach, prawie całkowicie patrycjuszowego reżimu, który sprzyjał katolikom, którzy byli bardzo mniejszością w tym czasie w mieście.

Jego rozwój demograficzny trwał do pierwszego trzecia XVII wieku; została brutalnie przerwana przez wojnę trzydziestoletnią, która spowodowała, że miasto straciło jedną trzecią ludności, szczególnie przy okazji zajęcia miasta przez wojska szwedzkie.

Vue d'Optique

La Galerie Napoléon oferuje ten akwaforta wydrukowany 234 lat temu (circa 1790 roku).

Jak wszystkie antyki z naszego katalogu, ten vue d'optique 38e. Vuë d'Optique Nouvelle, Representant la Place et l'Eglise des Augustins à Ausbourg. z 1790 roku dostarczany jest na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu z certyfikat autentyczność gwarantując nazwy wykonawców (rysownik, rytownik, wydawca), technica druku używana (Akwaforta) i data (1790).

Aby zapewnić doskonałą ochronę w czasie, ten akwaforta jest dostarczany, gotowy do oprawienia w ramę, oprawiona w passepartout muzealna jakość (bezkwasowy, neutral pH) na spód naturalny kolor karton drewna (bezkwasowy, neutral pH), w luksusowym portfolio.

Historia vues d'optique

W szczytowym okresie mody na Vues d'optique, w latach 1750–1790, cztery europejskie miasta specjalizowały się w ich wydaniu: Paryż (Francja), Londyn (Anglia), Augsburg (Niemcy) i Bassano (Włochy).

Vues d'optique są cenione w bardzo różnych kręgach społecznych: przyjemny wypoczynek w arystokratycznych salonach, widoki podziwiane są w pięknych bogato zdobionych skrzynkach optycznych, które są prawdziwymi dziełami sztuki. Program został przekształcony w prawdziwy eksperyment naukowy. Ale widok optyczny zabawiał także ludzi, którym spieszyło się, gdy handlarz ustawił swoje pudło na rynku i zaczął opowiadać o niezwykłych wydarzeniach, które miały miejsce w mniej lub bardziej odległym i niedostępnym kraju.

Istnieją trzy kategorie tworzenia Vues d'optique.

  • Widoki topograficzne: miasta, zabytki, porty, odległe regiony, odtwarzane z mniej lub bardziej dokładną dokładnością, w zależności od dokumentów dostępnych dla grawera. Oczywiste jest, że autorzy tych zdjęć nie widzieli tych terytoriów. Dlatego skomponowali te krajobrazy, tworząc różne ryciny i rysunki, co tłumaczy wiele fantazji.
  • Sceny historyczne: inauguracje, koronacje, bitwy, pożary lub klęski żywiołowe to temat, który ludzie lubią.
  • Temat religijny lub moralizujący. Ze względu na wartość edukacyjną druki te zostały wyprodukowane głównie przez paryskich wydawców przy rue Saint-Jacques.

Nasz gwarancja

Z ponad 20-letnim doświadczeniem oraz katalog antyki ponad 40.000 stare grafiki, rysunki i dokumenty historyczne datowane od XIV do XIX wieku, Galerie Napoléon, antyk galeria w Paryżu, znajduje się światowym punktem odniesienia w dziedzinie starodrukach i starożytnych grafiki.

Oprócz tysięcy fanów rycin we Francji i na świecie, la Galerie Napoléon ma zaszczyt liczyć wśród swoich klientów : archiwa narodowe, muzea, zabytki a także prestiżowe pracownie projektantów wnętrz. Wszystko przyciąga nadzwyczajnym bogactwie jej katalogu, jak również jakość i szybkość obsługi.

To pozwala nam zagwarantować każdemu klientowi autentyczność prac nasz katalog i wysyłki zamówień w ciągu 24 godzin.

Bezpłatne dostosowanie

Dostosuj bezpłatnie kolor bezkwasowe passepartout muzealna jakość z palety 23 kolorów.
Ta opcja będzie oferowana bezpłatnie w koszyku.

  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • 222
  • 223

Bezpieczna dostawa

Zamówienia są wysyłane na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu.

Koszty wysyłki są bezpłatne dla zamówieniu powyżej 50EUR Aby Francji, 70EUR dla Unii Europejskiej i 90EUR dla reszty świata.

Dla zamówień poniżej tych kwot, koszty wysyłki są 8EUR dla Francji, 12EUR dla Unii Europejskiej i 17EUR dla reszty świata.

Bezpieczne płatności

  • Karty płatnicze via Paybox, europejski lider w płatności online (Visa, Eurocard/Mastercard, CB)
  • PayPal (American Express,..)
  • Przelew bankowy w Euros SEPA (IBAN/BIC/SWIFT)
  • Francuski bank check (w Euros)
  • Płatność w terminie zapadalności (Zarezerwowane dla instytucji księgowych: Muzea, Uniwersytety, Urzędy, Ministerstwa ...)

Powiązane dzieła sztuki

Galerie Napoléon