Galerie
Napoléon
- Paris - Kolekcja Vues d'Optique

Vue d'optique Widok Wodospady w Zamek Sceaux (Francja)
Grafika z XVIII wieku Guckkastenbild. Oryginalny miedzioryt na papier żeberkowy vid vatermark ręcznie kolorowany akwarelą. Circa 1770

Vue d'optique z 18 wieku ręcznie kolorowany akwarelą z Widok Wodospady w Zamek Sceaux (Francja)
Darmowa Passepartout (dostępny w 23 odcieniach)
  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • 222
  • 223
1770XVIII Wiek
  • Datowanie : circa 1770
  • Wiek : 18 Wiek
  • Okres : Ludwik XV
  • Technika : Akwaforta
  • Papier : Papier żeberkowy
  • Wydawca : s.n.
  • Passepartout : 50.0 x 65.0 cm
  • Kartka : 33.0 x 49.0 cm
  • Dzieła : 24.0 x 37.0 cm
  • N° Inwent. : FR-03185
450€
(Bez ramy)
  • Certyfikat autentyczność
  • Passepartout w komplecie
  • Portfolio exacompta
  • Bezpłatna wysyłka
  • Wysyłka w ciągu 24 godzin
  • Online tracking

Tytuł oryginalny

LES CASCADES DE SCEAUX

Adnotacje

Sont sur la gauche en entrant dans le jardin, où la situation en pente a donné occasion de faire plusieurs scenes qui en rendent l'aspect admirable : et ce qui est plus Surprenant, est l'abondance des eaux dans un lieu si élevé, qui ont été heureusement decouvertes par le Sr. Le Jongleur, et dont la chûte, après avoir enrichi les Perrons et les Cascades (qui sont de l'Invention de Mr le Nôtre) vient terminer dans le grand Basin octogone.

Opis

Grafika z XVIII wieku Guckkastenbild. Oryginalny miedzioryt na papier żeberkowy vid vatermark ręcznie kolorowany akwarelą. Circa 1770, reprezentujące Widok Wodospady w Zamek Sceaux (Francja).

W XVIII wieku kilka renomowanych zakładów w Paryżu, Londynie (Anglia), Augsburgu (Niemcy) i Bassano (Włochy) specjalizowało się w tworzeniu takich widoków optycznych. Można je oglądać samodzielnie lub przez zograscope, drewnianą stopę zwieńczoną soczewką, która powiększa obraz i uwypukla efekt perspektywy. Można je również umieścić w puszkach optycznych, a następnie obserwator zajrzy do wnętrza puszki przez soczewkę. To rozproszenie zostało bardzo docenione w XVIII wieku w salonach burżuazji i szlachty, podobnie jak na wsi, dzięki domokrążcom.

Ryciny te są obecnie wystawiane w muzeach na całym świecie i niezwykle cenione przez kolekcjonerów i dekoratorów za ich historyczne zainteresowanie i wysoką wartość dekoracyjną.

Raport o stanie

  • Brunatne plama na prawym dolnym rogu
  • Zagięcie na lewym górnym rogu

Parc de Sceaux

Parc de Sceaux został zaprojektowany przez André Le Nôtre pod koniec XVII wieku na prośbę Colberta, a następnie jego syna, markiza de Seignelay. Podczas rewolucji, według spekulacji Czarnego Pasma, domena została splądrowana, sprzedana farmerowi, a zamek, podobnie jak wodospady, został zniszczony. Nowy zamek został wzniesiony od 1856 r. Przez jego córkę, żonę z księciem Treviso.

W 1670 r. Jean-Baptiste Colbert, główny kontroler finansów Ludwika XIV, który chciał mieć posiadłość pod Paryżem i niedaleko de Versailles, aby założyć tam swój wiejski dom, kupił ziemię Sceaux od trzech spadkobierców René Potiera, markiza z Gesvres, księcia Tresmesa. Dokonuje dużych zakupów ziemi, aby powiększyć obszar, który przynosi do stu hektarów. Colbert powiększył budynek, który został zbudowany po 1597 roku, i zaprojektował park w stylu francuskim autorstwa André Le Nôtre, ozdobiony posągami słynnych architektów, takich jak Antoine Coysevox i François Girardon. Architekt nie jest znany, ale biorąc pod uwagę wybitną pozycję sponsora - któremu powierzono od 1664 r. Urząd nadinspektora budynków królewskich - nie ma wątpliwości, że powinien jedna z największych w tej erze, być może Antoine Le Pautre. Ostatnie badania pozwoliły znaleźć nazwiska dwóch przedsiębiorców: Maurice'a Gabriela i Jeana Girarda, którzy zbudowali centralną siedzibę Château de Saint-Cloud. Claude Perrault interweniował w sprawie budowy kaplicy, która znajdowała się w południowym skrzydle zamku.

Vue d'Optique

La Galerie Napoléon oferuje ten akwaforta wydrukowany 254 lat temu (circa 1770 roku).

Jak wszystkie antyki z naszego katalogu, ten vue d'optique LES CASCADES DE SCEAUX z 1770 roku dostarczany jest na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu z certyfikat autentyczność gwarantując nazwy wykonawców (rysownik, rytownik, wydawca), technica druku używana (Akwaforta) i data (1770).

Aby zapewnić doskonałą ochronę w czasie, ten akwaforta jest dostarczany, gotowy do oprawienia w ramę, oprawiona w passepartout muzealna jakość (bezkwasowy, neutral pH) na spód naturalny kolor karton drewna (bezkwasowy, neutral pH), w luksusowym portfolio.

Historia vues d'optique

W szczytowym okresie mody na Vues d'optique, w latach 1750–1790, cztery europejskie miasta specjalizowały się w ich wydaniu: Paryż (Francja), Londyn (Anglia), Augsburg (Niemcy) i Bassano (Włochy).

Vues d'optique są cenione w bardzo różnych kręgach społecznych: przyjemny wypoczynek w arystokratycznych salonach, widoki podziwiane są w pięknych bogato zdobionych skrzynkach optycznych, które są prawdziwymi dziełami sztuki. Program został przekształcony w prawdziwy eksperyment naukowy. Ale widok optyczny zabawiał także ludzi, którym spieszyło się, gdy handlarz ustawił swoje pudło na rynku i zaczął opowiadać o niezwykłych wydarzeniach, które miały miejsce w mniej lub bardziej odległym i niedostępnym kraju.

Istnieją trzy kategorie tworzenia Vues d'optique.

  • Widoki topograficzne: miasta, zabytki, porty, odległe regiony, odtwarzane z mniej lub bardziej dokładną dokładnością, w zależności od dokumentów dostępnych dla grawera. Oczywiste jest, że autorzy tych zdjęć nie widzieli tych terytoriów. Dlatego skomponowali te krajobrazy, tworząc różne ryciny i rysunki, co tłumaczy wiele fantazji.
  • Sceny historyczne: inauguracje, koronacje, bitwy, pożary lub klęski żywiołowe to temat, który ludzie lubią.
  • Temat religijny lub moralizujący. Ze względu na wartość edukacyjną druki te zostały wyprodukowane głównie przez paryskich wydawców przy rue Saint-Jacques.

Nasz gwarancja

Z ponad 20-letnim doświadczeniem oraz katalog antyki ponad 40.000 stare grafiki, rysunki i dokumenty historyczne datowane od XIV do XIX wieku, Galerie Napoléon, antyk galeria w Paryżu, znajduje się światowym punktem odniesienia w dziedzinie starodrukach i starożytnych grafiki.

Oprócz tysięcy fanów rycin we Francji i na świecie, la Galerie Napoléon ma zaszczyt liczyć wśród swoich klientów : archiwa narodowe, muzea, zabytki a także prestiżowe pracownie projektantów wnętrz. Wszystko przyciąga nadzwyczajnym bogactwie jej katalogu, jak również jakość i szybkość obsługi.

To pozwala nam zagwarantować każdemu klientowi autentyczność prac nasz katalog i wysyłki zamówień w ciągu 24 godzin.

Bezpłatne dostosowanie

Dostosuj bezpłatnie kolor bezkwasowe passepartout muzealna jakość z palety 23 kolorów.
Ta opcja będzie oferowana bezpłatnie w koszyku.

  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • 222
  • 223

Bezpieczna dostawa

Zamówienia są wysyłane na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu.

Koszty wysyłki są bezpłatne dla zamówieniu powyżej 50EUR Aby Francji, 70EUR dla Unii Europejskiej i 90EUR dla reszty świata.

Dla zamówień poniżej tych kwot, koszty wysyłki są 8EUR dla Francji, 12EUR dla Unii Europejskiej i 17EUR dla reszty świata.

Bezpieczne płatności

  • Karty płatnicze via Paybox, europejski lider w płatności online (Visa, Eurocard/Mastercard, CB)
  • PayPal (American Express,..)
  • Przelew bankowy w Euros SEPA (IBAN/BIC/SWIFT)
  • Francuski bank check (w Euros)
  • Płatność w terminie zapadalności (Zarezerwowane dla instytucji księgowych: Muzea, Uniwersytety, Urzędy, Ministerstwa ...)

Powiązane dzieła sztuki

Galerie Napoléon