Galerie
Napoléon
- Paris - Kolekcja Vues d'Optique

Vue d'optique Widok Katedra św. Pawła w Londynie (Anglia)
Grafika z XVIII wieku Guckkastenbild. Oryginalny miedzioryt na papier żeberkowy vid vatermark ręcznie kolorowany akwarelą grawerowane przez Nicolas-Jean-Baptiste de Poilly. Pod redakcją Nicolas-Jean-Baptiste de Poilly & Jean-François Daumont w Paryżu circa 1760

Vue d'optique z 18 wieku ręcznie kolorowany akwarelą z Widok Katedra św. Pawła w Londynie (Anglia)
Darmowa Passepartout (dostępny w 23 odcieniach)
  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • 222
  • 223
1760XVIII Wiek
  • Datowanie : circa 1760
  • Wiek : 18 Wiek
  • Okres : Ludwik XV
  • Technika : Akwaforta
  • Papier : Papier żeberkowy
  • Wydawca : Nicolas-Jean-Baptiste de Poilly & Jean-François Daumont
  • Miejsce wydania : Paris
  • Passepartout : 50.0 x 65.0 cm
  • Kartka : 29.0 x 43.0 cm
  • Dzieła : 26.0 x 40.0 cm
  • N° Inwent. : FR-03243
500€
(Bez ramy)
  • Certyfikat autentyczność
  • Passepartout w komplecie
  • Portfolio exacompta
  • Bezpłatna wysyłka
  • Wysyłka w ciągu 24 godzin
  • Online tracking

Tytuł oryginalny

Vue Perspective de la Cathedrale de S Paul a Londres - The North West Prospect of S Pauls Cathedral in London

Adnotacje

  • A Paris chez N.J.B de Poilly Rue St Jacques a l'Esperance
  • Et a présent chez Daumont rue St Martin

Opis

Grafika z XVIII wieku Guckkastenbild. Oryginalny miedzioryt na papier żeberkowy vid vatermark ręcznie kolorowany akwarelą grawerowane przez Nicolas-Jean-Baptiste de Poilly. Pod redakcją Nicolas-Jean-Baptiste de Poilly & Jean-François Daumont w Paryżu circa 1760, reprezentujące Widok Katedra św. Pawła w Londynie (Anglia).

W XVIII wieku kilka renomowanych zakładów w Paryżu, Londynie (Anglia), Augsburgu (Niemcy) i Bassano (Włochy) specjalizowało się w tworzeniu takich widoków optycznych. Można je oglądać samodzielnie lub przez zograscope, drewnianą stopę zwieńczoną soczewką, która powiększa obraz i uwypukla efekt perspektywy. Można je również umieścić w puszkach optycznych, a następnie obserwator zajrzy do wnętrza puszki przez soczewkę. To rozproszenie zostało bardzo docenione w XVIII wieku w salonach burżuazji i szlachty, podobnie jak na wsi, dzięki domokrążcom.

Ryciny te są obecnie wystawiane w muzeach na całym świecie i niezwykle cenione przez kolekcjonerów i dekoratorów za ich historyczne zainteresowanie i wysoką wartość dekoracyjną.

Raport o stanie

Bez marginesu

Katedra św. Pawła w Londynie

Po pożarze w 1666 r. Konieczna była odbudowa równie imponującego budynku. To zadanie zostało powierzone Sir Christopherowi Wrenowi 30 lipca 1669 r. Plan obecnej katedry w łacińskim krzyżu był trzecim projektem, który Wren przedstawił duchowieństwu anglikańskiemu po tym, jak ten odrzucił pierwsze dwa: pierwszy a centralny plan w krzyżu greckim z kopułą, który król Karol II zatwierdził jednak w 1670 r., następnie plan w postaci ogromnej rzymskiej świątyni.

Pierwszy kamień położono 21 czerwca 1675 r., chór udostępniono publiczności 2 grudnia 1697 r. ostatni kamień zwieńczył budynek w 1710 roku, trzydzieści pięć lat po rozpoczęciu jego budowy. Wrenowi pomagał w tym zadaniu jego wierny asystent, architekt i matematyk Robert Hooke, a także rzeźbiarz Grinling Gibbons do kramów i rzeźbionego frontonu transeptu północnego oraz ślusarz francuskiego pochodzenia Jean Tijou

. Katedra Wren jest mieszanką architektury klasycznej i barokowej. Jego kopuła, o łącznej masie 65 000 ton, została złożona z trzech zachodzących na siebie kopert, a dzwonnice zaprojektowane tak, by dominowały nad całym miastem. Wierzchołek kopuły, na który można wejść po 528 stopniach, wznosi się na 111,3 metra wysokości.

Vue d'Optique

La Galerie Napoléon oferuje ten akwaforta wydrukowany 264 lat temu (circa 1760 roku).

Jak wszystkie antyki z naszego katalogu, ten vue d'optique Vue Perspective de la Cathedrale de S Paul a Londres - The North West Prospect of S Pauls Cathedral in London z 1760 roku dostarczany jest na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu z certyfikat autentyczność gwarantując nazwy wykonawców (rysownik, rytownik, wydawca), technica druku używana (Akwaforta) i data (1760).

Aby zapewnić doskonałą ochronę w czasie, ten akwaforta jest dostarczany, gotowy do oprawienia w ramę, oprawiona w passepartout muzealna jakość (bezkwasowy, neutral pH) na spód naturalny kolor karton drewna (bezkwasowy, neutral pH), w luksusowym portfolio.

Historia vues d'optique

W szczytowym okresie mody na Vues d'optique, w latach 1750–1790, cztery europejskie miasta specjalizowały się w ich wydaniu: Paryż (Francja), Londyn (Anglia), Augsburg (Niemcy) i Bassano (Włochy).

Vues d'optique są cenione w bardzo różnych kręgach społecznych: przyjemny wypoczynek w arystokratycznych salonach, widoki podziwiane są w pięknych bogato zdobionych skrzynkach optycznych, które są prawdziwymi dziełami sztuki. Program został przekształcony w prawdziwy eksperyment naukowy. Ale widok optyczny zabawiał także ludzi, którym spieszyło się, gdy handlarz ustawił swoje pudło na rynku i zaczął opowiadać o niezwykłych wydarzeniach, które miały miejsce w mniej lub bardziej odległym i niedostępnym kraju.

Istnieją trzy kategorie tworzenia Vues d'optique.

  • Widoki topograficzne: miasta, zabytki, porty, odległe regiony, odtwarzane z mniej lub bardziej dokładną dokładnością, w zależności od dokumentów dostępnych dla grawera. Oczywiste jest, że autorzy tych zdjęć nie widzieli tych terytoriów. Dlatego skomponowali te krajobrazy, tworząc różne ryciny i rysunki, co tłumaczy wiele fantazji.
  • Sceny historyczne: inauguracje, koronacje, bitwy, pożary lub klęski żywiołowe to temat, który ludzie lubią.
  • Temat religijny lub moralizujący. Ze względu na wartość edukacyjną druki te zostały wyprodukowane głównie przez paryskich wydawców przy rue Saint-Jacques.

Nasz gwarancja

Z ponad 20-letnim doświadczeniem oraz katalog antyki ponad 40.000 stare grafiki, rysunki i dokumenty historyczne datowane od XIV do XIX wieku, Galerie Napoléon, antyk galeria w Paryżu, znajduje się światowym punktem odniesienia w dziedzinie starodrukach i starożytnych grafiki.

Oprócz tysięcy fanów rycin we Francji i na świecie, la Galerie Napoléon ma zaszczyt liczyć wśród swoich klientów : archiwa narodowe, muzea, zabytki a także prestiżowe pracownie projektantów wnętrz. Wszystko przyciąga nadzwyczajnym bogactwie jej katalogu, jak również jakość i szybkość obsługi.

To pozwala nam zagwarantować każdemu klientowi autentyczność prac nasz katalog i wysyłki zamówień w ciągu 24 godzin.

Bezpłatne dostosowanie

Dostosuj bezpłatnie kolor bezkwasowe passepartout muzealna jakość z palety 23 kolorów.
Ta opcja będzie oferowana bezpłatnie w koszyku.

  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • 222
  • 223

Bezpieczna dostawa

Zamówienia są wysyłane na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu.

Koszty wysyłki są bezpłatne dla zamówieniu powyżej 50EUR Aby Francji, 70EUR dla Unii Europejskiej i 90EUR dla reszty świata.

Dla zamówień poniżej tych kwot, koszty wysyłki są 8EUR dla Francji, 12EUR dla Unii Europejskiej i 17EUR dla reszty świata.

Bezpieczne płatności

  • Karty płatnicze via Paybox, europejski lider w płatności online (Visa, Eurocard/Mastercard, CB)
  • PayPal (American Express,..)
  • Przelew bankowy w Euros SEPA (IBAN/BIC/SWIFT)
  • Francuski bank check (w Euros)
  • Płatność w terminie zapadalności (Zarezerwowane dla instytucji księgowych: Muzea, Uniwersytety, Urzędy, Ministerstwa ...)

Powiązane dzieła sztuki

Galerie Napoléon