Galerie
Napoléon
- Paris - Kolekcja Vues d'Optique

Vue d'optique Widok Świątynia Węża w Juida (Chiny)
Grafika z XVIII wieku Guckkastenbild. Oryginalny miedzioryt na papier żeberkowy vid vatermark ręcznie kolorowany akwarelą. Circa 1760

Vue d'optique z 18 wieku ręcznie kolorowany akwarelą z Widok Świątynia Węża w Juida (Chiny)
Darmowa Passepartout (dostępny w 23 odcieniach)
  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • 222
  • 223
1760XVIII Wiek
  • Datowanie : circa 1760
  • Wiek : 18 Wiek
  • Okres : Ludwik XV
  • Technika : Akwaforta
  • Papier : Papier żeberkowy
  • Wydawca : s.n.
  • Passepartout : 50.0 x 65.0 cm
  • Kartka : 31.0 x 48.0 cm
  • Dzieła : 27.0 x 44.0 cm
  • N° Inwent. : FR-03322
500€
(Bez ramy)
  • Certyfikat autentyczność
  • Passepartout w komplecie
  • Portfolio exacompta
  • Bezpłatna wysyłka
  • Wysyłka w ciągu 24 godzin
  • Online tracking

Tytuł oryginalny

Vue du superbe Temple du Serpent dans la Ville de Juida a la Chine

Adnotacje

Tire de Des Marchais

Opis

Grafika z XVIII wieku Guckkastenbild. Oryginalny miedzioryt na papier żeberkowy vid vatermark ręcznie kolorowany akwarelą. Circa 1760, reprezentujące Widok Świątynia Węża w Juida (Chiny).

W XVIII wieku kilka renomowanych zakładów w Paryżu, Londynie (Anglia), Augsburgu (Niemcy) i Bassano (Włochy) specjalizowało się w tworzeniu takich widoków optycznych. Można je oglądać samodzielnie lub przez zograscope, drewnianą stopę zwieńczoną soczewką, która powiększa obraz i uwypukla efekt perspektywy. Można je również umieścić w puszkach optycznych, a następnie obserwator zajrzy do wnętrza puszki przez soczewkę. To rozproszenie zostało bardzo docenione w XVIII wieku w salonach burżuazji i szlachty, podobnie jak na wsi, dzięki domokrążcom.

Ryciny te są obecnie wystawiane w muzeach na całym świecie i niezwykle cenione przez kolekcjonerów i dekoratorów za ich historyczne zainteresowanie i wysoką wartość dekoracyjną.

Muzea & Archiwa

MUCEM : Musée des civilisations de l'Europe et de la Méditerranée (Marseille, France) ma kopię tego vue d'optique w swoich zbiorach. Aby uzyskać więcej informacji : Vue du superbe temple du serpent dans la ville de juida a la chine

Raport o stanie

Naprawione rozdarcie na lewym dolnym rogu (3cm)

Dynastia Qing

Rządy Yongzheng (od 1723 do 1735) i Qianlong (1735-1796) są uważane za zenit siły Imperium Qing, która następnie rozciągnęła się na ponad 13 milionach kilometrów kwadratowych. Autorytarny administrator Yongzheng zreformował egzamin cesarski i ukarał korupcję finansową oraz handel monetami wśród urzędników państwowych. W 1733 r. Cesarz utworzył Wielką Radę, która była organem decyzyjnym dworu cesarskiego. Kiedy Yongzheng zmarł, jego syn Hongli zastąpił go pod nazwą Qianlong Reign. Kompetentny generał organizował bunty w Sinciangu, Tybecie, Syczuanie i Mongolii.

W 1788 i 1791 r. Gurkhowie najechali Tybet. Ten ostatni, nie mogąc się uwolnić, prosi o pomoc Qianlonga, który wysyła tam armie, aby przywrócić Dalajlamę, a następnie kojarzy z nim rezydenta Qing i garnizon. W 1792 r. Wydał 29-punktowy dekret, który zaostrzył chińską kontrolę nad Tybetem. Waluta tybetańska dotychczas produkowana w Nepalu jest zatem produkowana w Chinach.

Świątynia Putuo Zongcheng w Chengde, zbudowana w XVIII wieku pod rządami Qianlong. Panowanie Qianlong jest jednak naznaczone rozwojem korupcji wśród cesarskich urzędników. Rozpoczęty w 1796 r. Bunt ruchów pod wspólną nazwą sekty białego lotosu łączy wymagania wobec podatków i nastrój antymeczu; ruch trwa osiem lat, aby zostać stłumionym, w wyniku konfliktu, który powoduje około 16 milionów zgonów. Tymczasem Chiny kontynuują politykę zamykania za granicą. W 1793 r. Misja dyplomatyczna George'a Macartneya, wysłana przez królestwo Wielkiej Brytanii, nie ustanowiła stałej ambasady w Pekinie w celu uzyskania liberalizacji handlu między dwoma krajami. W ten sposób Chiny opóźniają moment kontaktu z Zachodem.

Vue d'Optique

La Galerie Napoléon oferuje ten akwaforta wydrukowany 261 lat temu (circa 1760 roku).

Jak wszystkie antyki z naszego katalogu, ten vue d'optique Vue du superbe Temple du Serpent dans la Ville de Juida a la Chine z 1760 roku dostarczany jest na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu z certyfikat autentyczność gwarantując nazwy wykonawców (rysownik, rytownik, wydawca), technica druku używana (Akwaforta) i data (1760).

Aby zapewnić doskonałą ochronę w czasie, ten akwaforta jest dostarczany, gotowy do oprawienia w ramę, oprawiona w passepartout muzealna jakość (bezkwasowy, neutral pH) na spód naturalny kolor karton drewna (bezkwasowy, neutral pH), w luksusowym portfolio.

Historia vues d'optique

W szczytowym okresie mody na Vues d'optique, w latach 1750–1790, cztery europejskie miasta specjalizowały się w ich wydaniu: Paryż (Francja), Londyn (Anglia), Augsburg (Niemcy) i Bassano (Włochy).

Vues d'optique są cenione w bardzo różnych kręgach społecznych: przyjemny wypoczynek w arystokratycznych salonach, widoki podziwiane są w pięknych bogato zdobionych skrzynkach optycznych, które są prawdziwymi dziełami sztuki. Program został przekształcony w prawdziwy eksperyment naukowy. Ale widok optyczny zabawiał także ludzi, którym spieszyło się, gdy handlarz ustawił swoje pudło na rynku i zaczął opowiadać o niezwykłych wydarzeniach, które miały miejsce w mniej lub bardziej odległym i niedostępnym kraju.

Istnieją trzy kategorie tworzenia Vues d'optique.

  • Widoki topograficzne: miasta, zabytki, porty, odległe regiony, odtwarzane z mniej lub bardziej dokładną dokładnością, w zależności od dokumentów dostępnych dla grawera. Oczywiste jest, że autorzy tych zdjęć nie widzieli tych terytoriów. Dlatego skomponowali te krajobrazy, tworząc różne ryciny i rysunki, co tłumaczy wiele fantazji.
  • Sceny historyczne: inauguracje, koronacje, bitwy, pożary lub klęski żywiołowe to temat, który ludzie lubią.
  • Temat religijny lub moralizujący. Ze względu na wartość edukacyjną druki te zostały wyprodukowane głównie przez paryskich wydawców przy rue Saint-Jacques.

Nasz gwarancja

Z ponad 20-letnim doświadczeniem oraz katalog antyki ponad 40.000 stare grafiki, rysunki i dokumenty historyczne datowane od XIV do XIX wieku, Galerie Napoléon, antyk galeria w Paryżu, znajduje się światowym punktem odniesienia w dziedzinie starodrukach i starożytnych grafiki.

Oprócz tysięcy fanów rycin we Francji i na świecie, la Galerie Napoléon ma zaszczyt liczyć wśród swoich klientów : archiwa narodowe, muzea, zabytki a także prestiżowe pracownie projektantów wnętrz. Wszystko przyciąga nadzwyczajnym bogactwie jej katalogu, jak również jakość i szybkość obsługi.

To pozwala nam zagwarantować każdemu klientowi autentyczność prac nasz katalog i wysyłki zamówień w ciągu 24 godzin.

Bezpłatne dostosowanie

Dostosuj bezpłatnie kolor bezkwasowe passepartout muzealna jakość z palety 23 kolorów.
Ta opcja będzie oferowana bezpłatnie w koszyku.

  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • 222
  • 223

Bezpieczna dostawa

Zamówienia są wysyłane na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu.

Koszty wysyłki są bezpłatne dla zamówieniu powyżej 50EUR Aby Francji, 70EUR dla Unii Europejskiej (i Szwajcaria) i 90EUR dla reszty świata.

Dla zamówień poniżej tych kwot, koszty wysyłki są 6EUR dla Francji, 8EUR dla Unii Europejskiej (i Szwajcaria) i 10EUR dla reszty świata.

Bezpieczne płatności

  • Karty płatnicze via Paybox, europejski lider w płatności online (Visa, Eurocard/Mastercard, CB)
  • PayPal (American Express,..)
  • Przelew bankowy w Euros SEPA (IBAN/BIC/SWIFT)
  • Francuski bank check (w Euros)
  • Płatność w terminie zapadalności (Zarezerwowane dla instytucji księgowych: Muzea, Uniwersytety, Urzędy, Ministerstwa ...)

Powiązane dzieła sztuki

Galerie Napoléon