Galerie
Napoléon
- Paris - Kolekcja Vues d'Optique

Vue d'optique Widok Katedra w Amiens (Francja)
Grafika z początku XIX wieku Guckkastenbild. Oryginalna akwaforta na papier żeberkowy ręcznie kolorowany akwarelą. Pod redakcją Basset w Paryżu circa 1830

Vue d'optique z 19 wieku ręcznie kolorowany akwarelą z Widok Katedra w Amiens (Francja)
Darmowa Passepartout (dostępny w 23 odcieniach)
  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • 222
  • 223
1830XIX Wiek
  • Datowanie : circa 1830
  • Wiek : 19 Wiek
  • Okres : Ludwik Filip Ier
  • Technika : Akwaforta
  • Papier : Papier żeberkowy
  • Wydawca : Basset
  • Miejsce wydania : Paris
  • Passepartout : 50.0 x 65.0 cm
  • Kartka : 29.0 x 44.0 cm
  • Dzieła : 25.0 x 39.0 cm
  • N° Inwent. : FR-03387
400€
(Bez ramy)
  • Certyfikat autentyczność
  • Passepartout w komplecie
  • Portfolio exacompta
  • Bezpłatna wysyłka
  • Wysyłka w ciągu 24 godzin
  • Online tracking

Tytuł oryginalny

VUE DU PORTAIL DE L'EGLISE CATHEDRALE D'AMIENS

Opis

Grafika z początku XIX wieku Guckkastenbild. Oryginalna akwaforta na papier żeberkowy ręcznie kolorowany akwarelą. Pod redakcją Basset w Paryżu circa 1830, reprezentujące Widok Katedra w Amiens (Francja).

W XVIII wieku kilka renomowanych zakładów w Paryżu, Londynie (Anglia), Augsburgu (Niemcy) i Bassano (Włochy) specjalizowało się w tworzeniu takich widoków optycznych. Można je oglądać samodzielnie lub przez zograscope, drewnianą stopę zwieńczoną soczewką, która powiększa obraz i uwypukla efekt perspektywy. Można je również umieścić w puszkach optycznych, a następnie obserwator zajrzy do wnętrza puszki przez soczewkę. To rozproszenie zostało bardzo docenione w XVIII wieku w salonach burżuazji i szlachty, podobnie jak na wsi, dzięki domokrążcom.

Ryciny te są obecnie wystawiane w muzeach na całym świecie i niezwykle cenione przez kolekcjonerów i dekoratorów za ich historyczne zainteresowanie i wysoką wartość dekoracyjną.

Raport o stanie

Naprawione rozdarcie na lewym górnym rogu (2cm)

Portal Sądu Ostatecznego w Amiens

Portale zachodniej fasady, podobnie jak południowego transeptu, są bogato zdobione rzeźbami przedstawiającymi cały program teologiczny.

Wielki portal centralny lub portal Sądu Ostatecznego, zwany także portalem Beau Dieu, otoczony jest dwoma innymi portalami mniejszy: wizerunek Matki Boskiej po prawej stronie na południu i widok świętego Firmina po lewej stronie.

Tympanon nad dużym portalem jest ozdobiony przedstawieniem Sądu Ostatecznego, gdy pod koniec czasów zgodnie z tradycją chrześcijańską umarli są wskrzeszani, a następnie sądzeni przez Chrystusa. Na niższym poziomie błony bębenkowej zmartwychwstali wychodzą z grobów na dźwięk trąby. Archanioł Święty Michał i jego wagi są pośrodku nich, aby ważyć dusze. Na dole sceny demon próbuje oszukać, opierając jedną z tac po swojej stronie.

W części pośredniej potępieni są oddzieleni od wybranych i, zupełnie nagi, popychani przez demony, idą w kierunku ujście potwora, Lewiatan.

W górnej części Chrystus na tronie, z podniesionymi rękami, nagą klatką piersiową, aby pokazać swoje rany, otoczony jest przez Dziewicę i Świętego Jana, który klęczy, wstawiając się za nim zbawienia dusz, a także aniołów niosących narzędzia męki.

Przedstawienie piekła i raju znajduje się w łukach bębenka usznego.

Piekło, jak pokazano, jest bardzo podobne do tego z Notre-Dame de Paris. Możesz zobaczyć doniczkę i nagich jeźdźców siedzących na hodowli koni. Przywołują Apokalipsę.

Pośrodku centralnego portalu, na trumeau między dwoma skrzydłami drzwi, znajduje się posąg Chrystusa Zbawiciela.

Vue d'Optique

La Galerie Napoléon oferuje ten akwaforta wydrukowany 194 lat temu (circa 1830 roku).

Jak wszystkie antyki z naszego katalogu, ten vue d'optique VUE DU PORTAIL DE L'EGLISE CATHEDRALE D'AMIENS z 1830 roku dostarczany jest na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu z certyfikat autentyczność gwarantując nazwy wykonawców (rysownik, rytownik, wydawca), technica druku używana (Akwaforta) i data (1830).

Aby zapewnić doskonałą ochronę w czasie, ten akwaforta jest dostarczany, gotowy do oprawienia w ramę, oprawiona w passepartout muzealna jakość (bezkwasowy, neutral pH) na spód naturalny kolor karton drewna (bezkwasowy, neutral pH), w luksusowym portfolio.

Historia vues d'optique

W szczytowym okresie mody na Vues d'optique, w latach 1750–1790, cztery europejskie miasta specjalizowały się w ich wydaniu: Paryż (Francja), Londyn (Anglia), Augsburg (Niemcy) i Bassano (Włochy).

Vues d'optique są cenione w bardzo różnych kręgach społecznych: przyjemny wypoczynek w arystokratycznych salonach, widoki podziwiane są w pięknych bogato zdobionych skrzynkach optycznych, które są prawdziwymi dziełami sztuki. Program został przekształcony w prawdziwy eksperyment naukowy. Ale widok optyczny zabawiał także ludzi, którym spieszyło się, gdy handlarz ustawił swoje pudło na rynku i zaczął opowiadać o niezwykłych wydarzeniach, które miały miejsce w mniej lub bardziej odległym i niedostępnym kraju.

Istnieją trzy kategorie tworzenia Vues d'optique.

  • Widoki topograficzne: miasta, zabytki, porty, odległe regiony, odtwarzane z mniej lub bardziej dokładną dokładnością, w zależności od dokumentów dostępnych dla grawera. Oczywiste jest, że autorzy tych zdjęć nie widzieli tych terytoriów. Dlatego skomponowali te krajobrazy, tworząc różne ryciny i rysunki, co tłumaczy wiele fantazji.
  • Sceny historyczne: inauguracje, koronacje, bitwy, pożary lub klęski żywiołowe to temat, który ludzie lubią.
  • Temat religijny lub moralizujący. Ze względu na wartość edukacyjną druki te zostały wyprodukowane głównie przez paryskich wydawców przy rue Saint-Jacques.

Nasz gwarancja

Z ponad 20-letnim doświadczeniem oraz katalog antyki ponad 40.000 stare grafiki, rysunki i dokumenty historyczne datowane od XIV do XIX wieku, Galerie Napoléon, antyk galeria w Paryżu, znajduje się światowym punktem odniesienia w dziedzinie starodrukach i starożytnych grafiki.

Oprócz tysięcy fanów rycin we Francji i na świecie, la Galerie Napoléon ma zaszczyt liczyć wśród swoich klientów : archiwa narodowe, muzea, zabytki a także prestiżowe pracownie projektantów wnętrz. Wszystko przyciąga nadzwyczajnym bogactwie jej katalogu, jak również jakość i szybkość obsługi.

To pozwala nam zagwarantować każdemu klientowi autentyczność prac nasz katalog i wysyłki zamówień w ciągu 24 godzin.

Bezpłatne dostosowanie

Dostosuj bezpłatnie kolor bezkwasowe passepartout muzealna jakość z palety 23 kolorów.
Ta opcja będzie oferowana bezpłatnie w koszyku.

  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • 222
  • 223

Bezpieczna dostawa

Zamówienia są wysyłane na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu.

Koszty wysyłki są bezpłatne dla zamówieniu powyżej 50EUR Aby Francji, 70EUR dla Unii Europejskiej i 90EUR dla reszty świata.

Dla zamówień poniżej tych kwot, koszty wysyłki są 8EUR dla Francji, 12EUR dla Unii Europejskiej i 17EUR dla reszty świata.

Bezpieczne płatności

  • Karty płatnicze via Paybox, europejski lider w płatności online (Visa, Eurocard/Mastercard, CB)
  • PayPal (American Express,..)
  • Przelew bankowy w Euros SEPA (IBAN/BIC/SWIFT)
  • Francuski bank check (w Euros)
  • Płatność w terminie zapadalności (Zarezerwowane dla instytucji księgowych: Muzea, Uniwersytety, Urzędy, Ministerstwa ...)

Powiązane dzieła sztuki

Galerie Napoléon