Galerie
Napoléon
- Paris - Kolekcja Vues d'Optique

Vue d'optique Widok Dôme des Invalides - École Militaire - Paryż (Francja)
Grafika z XVIII wieku Guckkastenbild. Oryginalny miedzioryt na papier żeberkowy ręcznie kolorowany akwarelą. Pod redakcją Louis-Joseph Mondhare w Paryżu circa 1770

Vue d'optique z 18 wieku ręcznie kolorowany akwarelą z Widok Dôme des Invalides - École Militaire - Paryż (Francja)
Darmowa Passepartout (dostępny w 23 odcieniach)
  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • 222
  • 223
1770XVIII Wiek
  • Datowanie : circa 1770
  • Wiek : 18 Wiek
  • Okres : Ludwik XV
  • Technika : Akwaforta
  • Papier : Papier żeberkowy
  • Wydawca : Louis-Joseph Mondhare
  • Miejsce wydania : Paris
  • Passepartout : 50.0 x 65.0 cm
  • Kartka : 28.0 x 46.0 cm
  • Dzieła : 23.0 x 40.0 cm
  • N° Inwent. : FR-03397
600€
(Bez ramy)
  • Certyfikat autentyczność
  • Passepartout w komplecie
  • Portfolio exacompta
  • Bezpłatna wysyłka
  • Wysyłka w ciągu 24 godzin
  • Online tracking

Tytuł oryginalny

74. Vue du Dôme des Invalide, et partie de l'Ecolle Royalle militaire

Adnotacje

A Paris chés Mondhare rue St Jacques

Opis

Grafika z XVIII wieku Guckkastenbild. Oryginalny miedzioryt na papier żeberkowy ręcznie kolorowany akwarelą. Pod redakcją Louis-Joseph Mondhare w Paryżu circa 1770, reprezentujące Widok Dôme des Invalides - École Militaire - Paryż (Francja).

W XVIII wieku kilka renomowanych zakładów w Paryżu, Londynie (Anglia), Augsburgu (Niemcy) i Bassano (Włochy) specjalizowało się w tworzeniu takich widoków optycznych. Można je oglądać samodzielnie lub przez zograscope, drewnianą stopę zwieńczoną soczewką, która powiększa obraz i uwypukla efekt perspektywy. Można je również umieścić w puszkach optycznych, a następnie obserwator zajrzy do wnętrza puszki przez soczewkę. To rozproszenie zostało bardzo docenione w XVIII wieku w salonach burżuazji i szlachty, podobnie jak na wsi, dzięki domokrążcom.

Ryciny te są obecnie wystawiane w muzeach na całym świecie i niezwykle cenione przez kolekcjonerów i dekoratorów za ich historyczne zainteresowanie i wysoką wartość dekoracyjną.

Muzea & Archiwa

La Bibliothèque nationale de France ma kopię tego vue d'optique w swoich zbiorach. Aby uzyskać więcej informacji : 74. vue du dôme des invalide, et partie de l'ecolle royalle militaire

Raport o stanie

Stan bardzo dobry

Ten akwaforta spisuje w te kategoriach :

Dôme des Invalides

Ludwik XIV zainicjował projekt postanowieniem z 24 listopada 1670 r., Jako dom i szpital dla starszych i chorych żołnierzy: nazwa ta jest skróconą formą hôpital des invalides. Architektem Les Invalides był Libéral Bruant. Wybrane miejsce znajdowało się na ówczesnej podmiejskiej równinie Grenelle.

Dôme des Invalides, pierwotnie Chapelle royale des Invalides, jest dużym byłym kościołem w centrum kompleksu Les Invalides.

Dôme zostało wyznaczone na pogrzeb Napoleona miejsce na mocy ustawy z dnia 10 czerwca 1840 r. Napoleon, opalony w 1815 r. przez wojska alianckie, pozostał tak popularny we Francji, że Ludwik Filip, król Francji w latach 1830-1848, zwrócił prochy - śmiertelne szczątki, ponieważ Napoleon nie został poddany kremacji -, w 1840 r. Wykopanie i wzniesienie krypty, która poważnie zmodyfikowała wnętrze kopułowego kościoła, zajęło dwadzieścia lat i zostało ukończone w 1861 r.

Zainspirowany Bazyliką Świętego Piotra w Rzymie, oryginał dla wszystkich barokowe kopuły, Dôme des Invalides jest jednym z triumfów francuskiej architektury barokowej. Mansart podniósł bęben ze strychową kondygnacją nad głównym gzymsem i zastosował motyw kolumn w swoim bardziej skomplikowanym rytmicznym temacie. Ogólny program jest rzeźbiarski, ale ściśle zintegrowany, bogaty, ale zrównoważony, konsekwentnie przenoszony, ograniczając swój pionowy ciąg mocno żebrowaną i półkulistą kopułą. Kopuła kaplicy jest centralnie umieszczona, aby zdominować dwór honorowy.

Wnętrze kopuły zostało namalowane przez ucznia Le Bruna, Charlesa de La Fosse. Obraz został ukończony w 1705 roku.

Vue d'Optique

La Galerie Napoléon oferuje ten akwaforta wydrukowany 254 lat temu (circa 1770 roku).

Jak wszystkie antyki z naszego katalogu, ten vue d'optique 74. Vue du Dôme des Invalide, et partie de l'Ecolle Royalle militaire z 1770 roku dostarczany jest na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu z certyfikat autentyczność gwarantując nazwy wykonawców (rysownik, rytownik, wydawca), technica druku używana (Akwaforta) i data (1770).

Aby zapewnić doskonałą ochronę w czasie, ten akwaforta jest dostarczany, gotowy do oprawienia w ramę, oprawiona w passepartout muzealna jakość (bezkwasowy, neutral pH) na spód naturalny kolor karton drewna (bezkwasowy, neutral pH), w luksusowym portfolio.

Historia vues d'optique

W szczytowym okresie mody na Vues d'optique, w latach 1750–1790, cztery europejskie miasta specjalizowały się w ich wydaniu: Paryż (Francja), Londyn (Anglia), Augsburg (Niemcy) i Bassano (Włochy).

Vues d'optique są cenione w bardzo różnych kręgach społecznych: przyjemny wypoczynek w arystokratycznych salonach, widoki podziwiane są w pięknych bogato zdobionych skrzynkach optycznych, które są prawdziwymi dziełami sztuki. Program został przekształcony w prawdziwy eksperyment naukowy. Ale widok optyczny zabawiał także ludzi, którym spieszyło się, gdy handlarz ustawił swoje pudło na rynku i zaczął opowiadać o niezwykłych wydarzeniach, które miały miejsce w mniej lub bardziej odległym i niedostępnym kraju.

Istnieją trzy kategorie tworzenia Vues d'optique.

  • Widoki topograficzne: miasta, zabytki, porty, odległe regiony, odtwarzane z mniej lub bardziej dokładną dokładnością, w zależności od dokumentów dostępnych dla grawera. Oczywiste jest, że autorzy tych zdjęć nie widzieli tych terytoriów. Dlatego skomponowali te krajobrazy, tworząc różne ryciny i rysunki, co tłumaczy wiele fantazji.
  • Sceny historyczne: inauguracje, koronacje, bitwy, pożary lub klęski żywiołowe to temat, który ludzie lubią.
  • Temat religijny lub moralizujący. Ze względu na wartość edukacyjną druki te zostały wyprodukowane głównie przez paryskich wydawców przy rue Saint-Jacques.

Nasz gwarancja

Z ponad 20-letnim doświadczeniem oraz katalog antyki ponad 40.000 stare grafiki, rysunki i dokumenty historyczne datowane od XIV do XIX wieku, Galerie Napoléon, antyk galeria w Paryżu, znajduje się światowym punktem odniesienia w dziedzinie starodrukach i starożytnych grafiki.

Oprócz tysięcy fanów rycin we Francji i na świecie, la Galerie Napoléon ma zaszczyt liczyć wśród swoich klientów : archiwa narodowe, muzea, zabytki a także prestiżowe pracownie projektantów wnętrz. Wszystko przyciąga nadzwyczajnym bogactwie jej katalogu, jak również jakość i szybkość obsługi.

To pozwala nam zagwarantować każdemu klientowi autentyczność prac nasz katalog i wysyłki zamówień w ciągu 24 godzin.

Bezpłatne dostosowanie

Dostosuj bezpłatnie kolor bezkwasowe passepartout muzealna jakość z palety 23 kolorów.
Ta opcja będzie oferowana bezpłatnie w koszyku.

  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • 222
  • 223

Bezpieczna dostawa

Zamówienia są wysyłane na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu.

Koszty wysyłki są bezpłatne dla zamówieniu powyżej 50EUR Aby Francji, 70EUR dla Unii Europejskiej i 90EUR dla reszty świata.

Dla zamówień poniżej tych kwot, koszty wysyłki są 8EUR dla Francji, 12EUR dla Unii Europejskiej i 17EUR dla reszty świata.

Bezpieczne płatności

  • Karty płatnicze via Paybox, europejski lider w płatności online (Visa, Eurocard/Mastercard, CB)
  • PayPal (American Express,..)
  • Przelew bankowy w Euros SEPA (IBAN/BIC/SWIFT)
  • Francuski bank check (w Euros)
  • Płatność w terminie zapadalności (Zarezerwowane dla instytucji księgowych: Muzea, Uniwersytety, Urzędy, Ministerstwa ...)

Powiązane dzieła sztuki

Galerie Napoléon