Galerie
Napoléon
- Paris - Kolekcja Vues d'Optique

Vue d'optique Widok Zamek Saint-Germain-en-Laye (Francja)
Grafika z początku XIX wieku Guckkastenbild. Oryginalna akwaforta na papier żeberkowy ręcznie kolorowany akwarelą. Pod redakcją Edouard Hocquart w Paryżu circa 1840

Vue d'optique z 19 wieku ręcznie kolorowany akwarelą z Widok Zamek Saint-Germain-en-Laye (Francja)
Darmowa Passepartout (dostępny w 23 odcieniach)
  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • 222
  • 223
1840XIX Wiek
  • Datowanie : circa 1840
  • Wiek : 19 Wiek
  • Okres : Ludwik Filip Ier
  • Technika : Akwaforta
  • Papier : Papier żeberkowy
  • Wydawca : Edouard Hocquart
  • Miejsce wydania : Paris
  • Passepartout : 50.0 x 65.0 cm
  • Kartka : 33.0 x 49.0 cm
  • Dzieła : 28.0 x 40.0 cm
  • N° Inwent. : FR-03424
600€
(Bez ramy)
  • Certyfikat autentyczność
  • Passepartout w komplecie
  • Portfolio exacompta
  • Bezpłatna wysyłka
  • Wysyłka w ciągu 24 godzin
  • Online tracking

Tytuł oryginalny

VUE DU CHATEAU DE St. GERMAIN.

Adnotacje

A Paris chez Hocquart succ. de Basset rue St. Jacques N° 64.

Opis

Grafika z początku XIX wieku Guckkastenbild. Oryginalna akwaforta na papier żeberkowy ręcznie kolorowany akwarelą. Pod redakcją Edouard Hocquart w Paryżu circa 1840, reprezentujące Widok Zamek Saint-Germain-en-Laye (Francja).

W XVIII wieku kilka renomowanych zakładów w Paryżu, Londynie (Anglia), Augsburgu (Niemcy) i Bassano (Włochy) specjalizowało się w tworzeniu takich widoków optycznych. Można je oglądać samodzielnie lub przez zograscope, drewnianą stopę zwieńczoną soczewką, która powiększa obraz i uwypukla efekt perspektywy. Można je również umieścić w puszkach optycznych, a następnie obserwator zajrzy do wnętrza puszki przez soczewkę. To rozproszenie zostało bardzo docenione w XVIII wieku w salonach burżuazji i szlachty, podobnie jak na wsi, dzięki domokrążcom.

Ryciny te są obecnie wystawiane w muzeach na całym świecie i niezwykle cenione przez kolekcjonerów i dekoratorów za ich historyczne zainteresowanie i wysoką wartość dekoracyjną.

Raport o stanie

  • Dziura robak na lewym marginesie
  • Laminowane na grubym papierze

Ten akwaforta spisuje w te kategoriach :

Château Vieux

Zamek Saint-Germain-en-Laye, zwany także „Château Vieux” w przeciwieństwie do „Château Neuf”, jest dawną rezydencją królów Francji. Było to miejsce podpisania licznych traktatów pokojowych i dekretów królewskich.

Około 1124 r. Król Ludwik VI Wielki zbudował pierwszy warowny zamek na miejscu obecnego zamku. Saint Louis powiększa zamek i buduje tam kaplicę rycerską, która została ukończona w 1238 roku.

W 1346 roku, podczas wojny stuletniej, syn króla Anglii Edwarda III, który następnie okupuje Poissy, zabiera, plądruje i pali zamek Saint-Germain-en-Laye, zniszczony z wyjątkiem Sainte Chapelle. Dwadzieścia lat później król Karol V przebudował i odnowił kaplicę przez swojego architekta Raymonda du Temple.

Z François Ierem, który poślubił Claude'a de France w kaplicy w 1514 r., Zamku Saint-Germain-en-Laye staje się ulubioną rezydencją króla. W 1539 r. Powierzył architektowi Pierreowi Chambigesowi przekształcenie zamku i jego przebudowę w stylu renesansowym, znanym obecnie od czasu jego renowacji w XIX wieku.

Henri II, urodził się w zamku w 1519 roku i został królem Francji w 1547 r. W tym samym roku doszło do epizodu zamachu stanu w Jarnac podczas pojedynku, który ma miejsce na esplanadzie zamku, 10 lipca 1547 r. Nowy król podejmuje budowa „Château neuf”, za którą odpowiada architekt Philibert Delorme. prace rozpoczęto w 1559 r., ale budowa zostanie ukończona dopiero za panowania Henryka IV, około 1600 r.

Karol IX w 1550 r. i Ludwik XIV w 1638 r., a także wielu książąt urodzonych z zamkiem. Ludwik XIII zmarł w Château-Vieux 14 maja 1643 r.

Od 1661 do 1682 r. Król Ludwik XIV spędził ważną część swojego czasu w Saint-Germain-en-Laye. Miał francuskie ogrody i Grande Terrasse zainstalowane między Le Nôtre w latach 1663–1680. W 1682 r. Ludwik XIV, ostatni król Francji zamieszkały w Saint-Germain-en-Laye, opuścił to miejsce na stałe, by się osiedlić. osiedlić się w Wersalu. Znajdująca się na zamku kaplica św. Ludwika w stylu gotyckim jest pozostałością po starym zamku warownym. Chrzest Ludwika XIV, choć urodził się w pałacu Neuf w pawilonie, który obecnie znajduje się w hotelu Pavillon Henri IV.

Vue d'Optique

La Galerie Napoléon oferuje ten akwaforta wydrukowany 184 lat temu (circa 1840 roku).

Jak wszystkie antyki z naszego katalogu, ten vue d'optique VUE DU CHATEAU DE St. GERMAIN. z 1840 roku dostarczany jest na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu z certyfikat autentyczność gwarantując nazwy wykonawców (rysownik, rytownik, wydawca), technica druku używana (Akwaforta) i data (1840).

Aby zapewnić doskonałą ochronę w czasie, ten akwaforta jest dostarczany, gotowy do oprawienia w ramę, oprawiona w passepartout muzealna jakość (bezkwasowy, neutral pH) na spód naturalny kolor karton drewna (bezkwasowy, neutral pH), w luksusowym portfolio.

Historia vues d'optique

W szczytowym okresie mody na Vues d'optique, w latach 1750–1790, cztery europejskie miasta specjalizowały się w ich wydaniu: Paryż (Francja), Londyn (Anglia), Augsburg (Niemcy) i Bassano (Włochy).

Vues d'optique są cenione w bardzo różnych kręgach społecznych: przyjemny wypoczynek w arystokratycznych salonach, widoki podziwiane są w pięknych bogato zdobionych skrzynkach optycznych, które są prawdziwymi dziełami sztuki. Program został przekształcony w prawdziwy eksperyment naukowy. Ale widok optyczny zabawiał także ludzi, którym spieszyło się, gdy handlarz ustawił swoje pudło na rynku i zaczął opowiadać o niezwykłych wydarzeniach, które miały miejsce w mniej lub bardziej odległym i niedostępnym kraju.

Istnieją trzy kategorie tworzenia Vues d'optique.

  • Widoki topograficzne: miasta, zabytki, porty, odległe regiony, odtwarzane z mniej lub bardziej dokładną dokładnością, w zależności od dokumentów dostępnych dla grawera. Oczywiste jest, że autorzy tych zdjęć nie widzieli tych terytoriów. Dlatego skomponowali te krajobrazy, tworząc różne ryciny i rysunki, co tłumaczy wiele fantazji.
  • Sceny historyczne: inauguracje, koronacje, bitwy, pożary lub klęski żywiołowe to temat, który ludzie lubią.
  • Temat religijny lub moralizujący. Ze względu na wartość edukacyjną druki te zostały wyprodukowane głównie przez paryskich wydawców przy rue Saint-Jacques.

Nasz gwarancja

Z ponad 20-letnim doświadczeniem oraz katalog antyki ponad 40.000 stare grafiki, rysunki i dokumenty historyczne datowane od XIV do XIX wieku, Galerie Napoléon, antyk galeria w Paryżu, znajduje się światowym punktem odniesienia w dziedzinie starodrukach i starożytnych grafiki.

Oprócz tysięcy fanów rycin we Francji i na świecie, la Galerie Napoléon ma zaszczyt liczyć wśród swoich klientów : archiwa narodowe, muzea, zabytki a także prestiżowe pracownie projektantów wnętrz. Wszystko przyciąga nadzwyczajnym bogactwie jej katalogu, jak również jakość i szybkość obsługi.

To pozwala nam zagwarantować każdemu klientowi autentyczność prac nasz katalog i wysyłki zamówień w ciągu 24 godzin.

Bezpłatne dostosowanie

Dostosuj bezpłatnie kolor bezkwasowe passepartout muzealna jakość z palety 23 kolorów.
Ta opcja będzie oferowana bezpłatnie w koszyku.

  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • 222
  • 223

Bezpieczna dostawa

Zamówienia są wysyłane na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu.

Koszty wysyłki są bezpłatne dla zamówieniu powyżej 50EUR Aby Francji, 70EUR dla Unii Europejskiej i 90EUR dla reszty świata.

Dla zamówień poniżej tych kwot, koszty wysyłki są 8EUR dla Francji, 12EUR dla Unii Europejskiej i 17EUR dla reszty świata.

Bezpieczne płatności

  • Karty płatnicze via Paybox, europejski lider w płatności online (Visa, Eurocard/Mastercard, CB)
  • PayPal (American Express,..)
  • Przelew bankowy w Euros SEPA (IBAN/BIC/SWIFT)
  • Francuski bank check (w Euros)
  • Płatność w terminie zapadalności (Zarezerwowane dla instytucji księgowych: Muzea, Uniwersytety, Urzędy, Ministerstwa ...)

Powiązane dzieła sztuki

Galerie Napoléon