Galerie
Napoléon
- Paris - Kolekcja Vues d'Optique

Vue d'optique Widok Jarmark Saint-Germain - Paryż (Francja)
Grafika z XVIII wieku Guckkastenbild. Oryginalny miedzioryt na papier żeberkowy vid vatermark ręcznie kolorowany akwarelą. Pod redakcją Le Bel w Paryżu circa 1750

Vue d'optique z 18 wieku ręcznie kolorowany akwarelą z Widok Jarmark Saint-Germain - Paryż  (Francja)
Darmowa Passepartout (dostępny w 23 odcieniach)
  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • 222
  • 223
1750XVIII Wiek
  • Datowanie : circa 1750
  • Wiek : 18 Wiek
  • Okres : Ludwik XV
  • Technika : Akwaforta
  • Papier : Papier żeberkowy
  • Wydawca : Le Bel
  • Miejsce wydania : Paris
  • Passepartout : 50.0 x 65.0 cm
  • Kartka : 28.0 x 38.0 cm
  • Dzieła : 20.0 x 35.0 cm
  • N° Inwent. : FR-03460
600€
(Bez ramy)
  • Certyfikat autentyczność
  • Passepartout w komplecie
  • Portfolio exacompta
  • Bezpłatna wysyłka
  • Wysyłka w ciągu 24 godzin
  • Online tracking

Tytuł oryginalny

VUE DE LA NOUVELLE DECORATION DE LA FOIRE St. GERMAIN - Un Prince bienfaisant pour récréer Paris, A rétabli ce lieu, digne sejour des Ris.

Adnotacje

  • Avec Permission de Monsieur le Lieutenant general de Police.
  • près celle de Paon, chez le vitrier.

Opis

Grafika z XVIII wieku Guckkastenbild. Oryginalny miedzioryt na papier żeberkowy vid vatermark ręcznie kolorowany akwarelą. Pod redakcją Le Bel w Paryżu circa 1750, reprezentujące Widok Jarmark Saint-Germain - Paryż (Francja).

W XVIII wieku kilka renomowanych zakładów w Paryżu, Londynie (Anglia), Augsburgu (Niemcy) i Bassano (Włochy) specjalizowało się w tworzeniu takich widoków optycznych. Można je oglądać samodzielnie lub przez zograscope, drewnianą stopę zwieńczoną soczewką, która powiększa obraz i uwypukla efekt perspektywy. Można je również umieścić w puszkach optycznych, a następnie obserwator zajrzy do wnętrza puszki przez soczewkę. To rozproszenie zostało bardzo docenione w XVIII wieku w salonach burżuazji i szlachty, podobnie jak na wsi, dzięki domokrążcom.

Ryciny te są obecnie wystawiane w muzeach na całym świecie i niezwykle cenione przez kolekcjonerów i dekoratorów za ich historyczne zainteresowanie i wysoką wartość dekoracyjną.

Muzea & Archiwa

La Bibliothèque nationale de France ma kopię tego vue d'optique w swoich zbiorach. Aby uzyskać więcej informacji : Vue de la nouvelle decoration de la foire st. germain - un prince bienfaisant pour récréer paris, a rétabli ce lieu, digne sejour des ris.

Raport o stanie

  • Renowacja na lewym dolnym rogu
  • Naprawione rozdarcie w górnej części (Niebo) (4cm)

Ten akwaforta spisuje w te kategoriach :

Jarmark Saint-Germain

Pierwsza wzmianka o tych targach pochodzi z 1176 r.; istniałby do XIII wieku. Odbyło się ono wokół opactwa Saint-Germain-des-Prés, przynajmniej na początku. W 1482 r. Król Ludwik XI przyznał mnichom opactwa prawo do organizowania uczciwych targów każdego roku. W 1511 r. Zbudowano halę, która mogła pomieścić kilkuset kupców, wśród których byli przede wszystkim złotnicy, stolarki i kupcy tkanin. Szczyt targów sięga XVII wieku. Na ogół trwało to od trzech do pięciu tygodni, około Wielkanocy.

W zamian za zapłatę kwoty dwóch ecu przedsiębiorcy otrzymali prawo do prezentacji programów. Pierwsi aktorzy, których nazwiska znamy, to Jehan Courtin i Nicolas Poteau, którzy w 1595 r. Bawili paryską publiczność do tego stopnia, że aktorzy hotelu de Bourgogne pozywali ich. Później gracze marionetek, tancerze linowi i prysznice zwierząt zachwycali się jarmarkiem.

Krótko po pożarze, który nawiedził jarmark Saint-Germain w nocy z 16 na 17 marca 1762 r. Jarmark był wtedy spustoszone przez płomienie i popadły w ruinę. Został odbudowany w 1763 roku. Na balkonie teatru Nicolet odbył się krótki komiks, aby zachęcić przechodniów do zakupu biletów.

Vue d'Optique

La Galerie Napoléon oferuje ten akwaforta wydrukowany 274 lat temu (circa 1750 roku).

Jak wszystkie antyki z naszego katalogu, ten vue d'optique VUE DE LA NOUVELLE DECORATION DE LA FOIRE St. GERMAIN - Un Prince bienfaisant pour récréer Paris, A rétabli ce lieu, digne sejour des Ris. z 1750 roku dostarczany jest na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu z certyfikat autentyczność gwarantując nazwy wykonawców (rysownik, rytownik, wydawca), technica druku używana (Akwaforta) i data (1750).

Aby zapewnić doskonałą ochronę w czasie, ten akwaforta jest dostarczany, gotowy do oprawienia w ramę, oprawiona w passepartout muzealna jakość (bezkwasowy, neutral pH) na spód naturalny kolor karton drewna (bezkwasowy, neutral pH), w luksusowym portfolio.

Historia vues d'optique

W szczytowym okresie mody na Vues d'optique, w latach 1750–1790, cztery europejskie miasta specjalizowały się w ich wydaniu: Paryż (Francja), Londyn (Anglia), Augsburg (Niemcy) i Bassano (Włochy).

Vues d'optique są cenione w bardzo różnych kręgach społecznych: przyjemny wypoczynek w arystokratycznych salonach, widoki podziwiane są w pięknych bogato zdobionych skrzynkach optycznych, które są prawdziwymi dziełami sztuki. Program został przekształcony w prawdziwy eksperyment naukowy. Ale widok optyczny zabawiał także ludzi, którym spieszyło się, gdy handlarz ustawił swoje pudło na rynku i zaczął opowiadać o niezwykłych wydarzeniach, które miały miejsce w mniej lub bardziej odległym i niedostępnym kraju.

Istnieją trzy kategorie tworzenia Vues d'optique.

  • Widoki topograficzne: miasta, zabytki, porty, odległe regiony, odtwarzane z mniej lub bardziej dokładną dokładnością, w zależności od dokumentów dostępnych dla grawera. Oczywiste jest, że autorzy tych zdjęć nie widzieli tych terytoriów. Dlatego skomponowali te krajobrazy, tworząc różne ryciny i rysunki, co tłumaczy wiele fantazji.
  • Sceny historyczne: inauguracje, koronacje, bitwy, pożary lub klęski żywiołowe to temat, który ludzie lubią.
  • Temat religijny lub moralizujący. Ze względu na wartość edukacyjną druki te zostały wyprodukowane głównie przez paryskich wydawców przy rue Saint-Jacques.

Nasz gwarancja

Z ponad 20-letnim doświadczeniem oraz katalog antyki ponad 40.000 stare grafiki, rysunki i dokumenty historyczne datowane od XIV do XIX wieku, Galerie Napoléon, antyk galeria w Paryżu, znajduje się światowym punktem odniesienia w dziedzinie starodrukach i starożytnych grafiki.

Oprócz tysięcy fanów rycin we Francji i na świecie, la Galerie Napoléon ma zaszczyt liczyć wśród swoich klientów : archiwa narodowe, muzea, zabytki a także prestiżowe pracownie projektantów wnętrz. Wszystko przyciąga nadzwyczajnym bogactwie jej katalogu, jak również jakość i szybkość obsługi.

To pozwala nam zagwarantować każdemu klientowi autentyczność prac nasz katalog i wysyłki zamówień w ciągu 24 godzin.

Bezpłatne dostosowanie

Dostosuj bezpłatnie kolor bezkwasowe passepartout muzealna jakość z palety 23 kolorów.
Ta opcja będzie oferowana bezpłatnie w koszyku.

  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • 222
  • 223

Bezpieczna dostawa

Zamówienia są wysyłane na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu.

Koszty wysyłki są bezpłatne dla zamówieniu powyżej 50EUR Aby Francji, 70EUR dla Unii Europejskiej i 90EUR dla reszty świata.

Dla zamówień poniżej tych kwot, koszty wysyłki są 8EUR dla Francji, 12EUR dla Unii Europejskiej i 17EUR dla reszty świata.

Bezpieczne płatności

  • Karty płatnicze via Paybox, europejski lider w płatności online (Visa, Eurocard/Mastercard, CB)
  • PayPal (American Express,..)
  • Przelew bankowy w Euros SEPA (IBAN/BIC/SWIFT)
  • Francuski bank check (w Euros)
  • Płatność w terminie zapadalności (Zarezerwowane dla instytucji księgowych: Muzea, Uniwersytety, Urzędy, Ministerstwa ...)

Powiązane dzieła sztuki

Galerie Napoléon