Galerie
Napoléon
- Paris - Kolekcja Vues d'Optique

Vue d'optique Widok Pont de la Tournelle i Porte Saint-Bernard w Paryż (Francja)
Grafika z XVIII wieku Guckkastenbild. Oryginalny miedzioryt na papier żeberkowy ręcznie kolorowany akwarelą. Pod redakcją w Paryżu circa 1780

Vue d'optique z 18 wieku ręcznie kolorowany akwarelą z Widok Pont de la Tournelle i Porte Saint-Bernard w Paryż (Francja)
Darmowa Passepartout (dostępny w 23 odcieniach)
  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • 222
  • 223
1780XVIII Wiek
  • Datowanie : circa 1780
  • Wiek : 18 Wiek
  • Okres : Ludwik XVI
  • Technika : Akwaforta
  • Papier : Papier żeberkowy
  • Wydawca : s.n.
  • Miejsce wydania : Paris
  • Passepartout : 50.0 x 65.0 cm
  • Kartka : 25.0 x 39.0 cm
  • Dzieła : 25.0 x 39.0 cm
  • N° Inwent. : FR-03741
400€
(Bez ramy)
  • Certyfikat autentyczność
  • Passepartout w komplecie
  • Portfolio exacompta
  • Bezpłatna wysyłka
  • Wysyłka w ciągu 24 godzin
  • Online tracking

Tytuł oryginalny

Vue perspective du Pont de la Tournelle et de la Porte Saint Bernard.

Opis

Grafika z XVIII wieku Guckkastenbild. Oryginalny miedzioryt na papier żeberkowy ręcznie kolorowany akwarelą. Pod redakcją w Paryżu circa 1780, reprezentujące Widok Pont de la Tournelle i Porte Saint-Bernard w Paryż (Francja).

W XVIII wieku kilka renomowanych zakładów w Paryżu, Londynie (Anglia), Augsburgu (Niemcy) i Bassano (Włochy) specjalizowało się w tworzeniu takich widoków optycznych. Można je oglądać samodzielnie lub przez zograscope, drewnianą stopę zwieńczoną soczewką, która powiększa obraz i uwypukla efekt perspektywy. Można je również umieścić w puszkach optycznych, a następnie obserwator zajrzy do wnętrza puszki przez soczewkę. To rozproszenie zostało bardzo docenione w XVIII wieku w salonach burżuazji i szlachty, podobnie jak na wsi, dzięki domokrążcom.

Ryciny te są obecnie wystawiane w muzeach na całym świecie i niezwykle cenione przez kolekcjonerów i dekoratorów za ich historyczne zainteresowanie i wysoką wartość dekoracyjną.

Muzea & Archiwa

La Bibliothèque nationale de France ma kopię tego vue d'optique w swoich zbiorach. Aby uzyskać więcej informacji : Vue perspective du pont de la tournelle et de la porte saint bernard.

Raport o stanie

  • Ten vue d'optique pochodzi z szeregu kilku widoków montowanych od końca do końca. Wałek ten miał być używany w boîte d’optique (skrzynce optycznej) wyposażonej w korbę w celu przewijania zdjęć. Widoki te są pozbawione marginesów, ponumerowane (etykiety lub ślady etykiet w górnej części) i najczęściej zawierają pewne ślady montażu na odwrocie (paski klejonego papieru lub tkaniny).
  • Naprawione rozdarcie po lewej stronie (2cm)

Porte Saint-Bernard

Porte Saint-Bernard, zwany także Porte de la Tournelle, który od tego czasu zniknął, był jedną z bram Paryża od ścian Philippe Auguste.

Porte Saint-Bernard został zbudowany między 1190 a 1200 na południe od Château de la Tournelle, nieco na wschód od końca Pont de la Tournelle. Brama została przebudowana w 1606 roku, za panowania Henryka IV, w formie dużego kwadratowego pawilonu, naprzeciwko nabrzeża.

Kiedy Ludwik XIV zburzył fortyfikacje, architekt François Blondel zbudował w 1670, nowe drzwi Saint-Bernard w tym samym modelu co drzwi Saint-Denis i Saint-Martin. Pierwszy kamień do nowych drzwi położył Jean-Baptiste Colbert, pełniący funkcję nadzorcy budynków króla, 6 sierpnia 1670 roku.

Drzwi Saint-Bernard zostały zniszczone w latach 1787-1790, nie pojawiają się już na planie Verniquet od 1790 roku, najbardziej precyzyjna mapa Paryża, jaką kiedykolwiek wyprodukowano.

Vue d'Optique

La Galerie Napoléon oferuje ten akwaforta wydrukowany 244 lat temu (circa 1780 roku).

Jak wszystkie antyki z naszego katalogu, ten vue d'optique Vue perspective du Pont de la Tournelle et de la Porte Saint Bernard. z 1780 roku dostarczany jest na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu z certyfikat autentyczność gwarantując nazwy wykonawców (rysownik, rytownik, wydawca), technica druku używana (Akwaforta) i data (1780).

Aby zapewnić doskonałą ochronę w czasie, ten akwaforta jest dostarczany, gotowy do oprawienia w ramę, oprawiona w passepartout muzealna jakość (bezkwasowy, neutral pH) na spód naturalny kolor karton drewna (bezkwasowy, neutral pH), w luksusowym portfolio.

Historia vues d'optique

W szczytowym okresie mody na Vues d'optique, w latach 1750–1790, cztery europejskie miasta specjalizowały się w ich wydaniu: Paryż (Francja), Londyn (Anglia), Augsburg (Niemcy) i Bassano (Włochy).

Vues d'optique są cenione w bardzo różnych kręgach społecznych: przyjemny wypoczynek w arystokratycznych salonach, widoki podziwiane są w pięknych bogato zdobionych skrzynkach optycznych, które są prawdziwymi dziełami sztuki. Program został przekształcony w prawdziwy eksperyment naukowy. Ale widok optyczny zabawiał także ludzi, którym spieszyło się, gdy handlarz ustawił swoje pudło na rynku i zaczął opowiadać o niezwykłych wydarzeniach, które miały miejsce w mniej lub bardziej odległym i niedostępnym kraju.

Istnieją trzy kategorie tworzenia Vues d'optique.

  • Widoki topograficzne: miasta, zabytki, porty, odległe regiony, odtwarzane z mniej lub bardziej dokładną dokładnością, w zależności od dokumentów dostępnych dla grawera. Oczywiste jest, że autorzy tych zdjęć nie widzieli tych terytoriów. Dlatego skomponowali te krajobrazy, tworząc różne ryciny i rysunki, co tłumaczy wiele fantazji.
  • Sceny historyczne: inauguracje, koronacje, bitwy, pożary lub klęski żywiołowe to temat, który ludzie lubią.
  • Temat religijny lub moralizujący. Ze względu na wartość edukacyjną druki te zostały wyprodukowane głównie przez paryskich wydawców przy rue Saint-Jacques.

Nasz gwarancja

Z ponad 20-letnim doświadczeniem oraz katalog antyki ponad 40.000 stare grafiki, rysunki i dokumenty historyczne datowane od XIV do XIX wieku, Galerie Napoléon, antyk galeria w Paryżu, znajduje się światowym punktem odniesienia w dziedzinie starodrukach i starożytnych grafiki.

Oprócz tysięcy fanów rycin we Francji i na świecie, la Galerie Napoléon ma zaszczyt liczyć wśród swoich klientów : archiwa narodowe, muzea, zabytki a także prestiżowe pracownie projektantów wnętrz. Wszystko przyciąga nadzwyczajnym bogactwie jej katalogu, jak również jakość i szybkość obsługi.

To pozwala nam zagwarantować każdemu klientowi autentyczność prac nasz katalog i wysyłki zamówień w ciągu 24 godzin.

Bezpłatne dostosowanie

Dostosuj bezpłatnie kolor bezkwasowe passepartout muzealna jakość z palety 23 kolorów.
Ta opcja będzie oferowana bezpłatnie w koszyku.

  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • 222
  • 223

Bezpieczna dostawa

Zamówienia są wysyłane na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu.

Koszty wysyłki są bezpłatne dla zamówieniu powyżej 50EUR Aby Francji, 70EUR dla Unii Europejskiej i 90EUR dla reszty świata.

Dla zamówień poniżej tych kwot, koszty wysyłki są 8EUR dla Francji, 12EUR dla Unii Europejskiej i 17EUR dla reszty świata.

Bezpieczne płatności

  • Karty płatnicze via Paybox, europejski lider w płatności online (Visa, Eurocard/Mastercard, CB)
  • PayPal (American Express,..)
  • Przelew bankowy w Euros SEPA (IBAN/BIC/SWIFT)
  • Francuski bank check (w Euros)
  • Płatność w terminie zapadalności (Zarezerwowane dla instytucji księgowych: Muzea, Uniwersytety, Urzędy, Ministerstwa ...)

Powiązane dzieła sztuki

Galerie Napoléon